תצאו בחוץ: כל מה שקרה בחיי הלילה בזמן שישנתם

איזה ליין חדש רוקחים בפסאז', מה עשתה המשטרה בבית מעריב ועוד חדשות שדני קושמרו לא יטרח לספר לכם (למרות שעמוק בפנים הוא ממש רוצה)

פסאז' (צילום: יח"צ)
פסאז' (צילום: יח"צ)
5 בספטמבר 2016

נמצא בית לצימר

לאחר שהחליף יותר בתים מילד אומנה בטלנובלה ספרדית, בר הצימר סוף סוף משתקע. כזכור, השנה איבד הצימר את ביתו שברחוב הגדוד העברי ויצא למסע חיפושים אחר מקום קבוע. בינתיים ערבים מטעמו (ובראשם ערב השירה "שירע") התקיימו בברים מארחים, אבל לפני כשבועיים תמו החיפושים והצימר פרק ארגזים בביתו החדש. לנו רק נותר לקוות שהפעם זה לנצח ולחכות להשקה הרשמית.
הצימר, פראנצויז 12 תל אביב

עוד כתבות מעניינות:
שלחנו שתי נועות לשיעור היפסטריות בתדר
הלכנו שיכורים לבר החלל וחזרנו עם חבר חתול 
חנות הוינטג' "הנסיך הקטן – מהדורה מיוחדת" הפכה לפאב 

ליין חדש בפסאז'

ימי ראשון בפסאז', שבעבר היו מוקדשים לג'אם המסורתי בלוז אנד בוז, יקבלו פנים חדשים החל מה-18 בספטמבר בצורת ערב "Tel Aviv Sessions" – ליין רוקנ'רול שהולך לפתוח לכם את השבוע בבעיטה לפרצוף.
אז מה בתוכנית? הופעות של להקת הבית של הפסאז', הופעות אנדרגראונד של הרכבים מוכרים, ערבוב בין מוזיקאים מוכרים ויצירת הרכבים חדשים לערב אחד, הופעות ספוקן וורד, מיצגי ארט, וידאו, תערוכות והכל – בשם הרוקנ'רול.
"אנחנו מנסים ליצור מקום שיאגד את אמני הרוק של העיר", אומרים בפסאז'. "בית ורסטילי שיאפשר צריכת אמנות וחציית גבולות בין התחומי האמנות השונים. אנחנו רוצים לתת במה לאמני תל אביב ולהעניק להם את היכולת להחליט מה הם רוצים שיהיה בעיר".
הפסאז', אלנבי 94 תל אביב

בית מעריב נסגר?

בלייני יום חמישי שפקדו את המועדון הצעיר בית מעריב בסביבות השעה 1:00 התבאסו לגלות כי המקום נסגר על ידי המשטרה, וכל מבקריו נאלצו להתפנות. במועדון מרגיעים: "היה עניין בירוקרטי שנפתר אתמול (שני), אנחנו חוזרים – לא לדאוג".
בית מעריב, קרליבך 2 (כניסה ממנחם בגין 51) תל אביב

בית מעריב. צילום: דוד שי
בית מעריב. צילום: דוד שי

רויאלסטון בכספת

חובבי מוזיקת הבייס ישמחו לשמוע כי אנשי הכספת (שנפתח רק בחמישי האחרון) עומדים בהבטחותיהם וכבר סוגרים די.ג'יי מחו"ל. ביום חמישי הקרוב יגיע מרטין דילן רויאלסטון האוסטרלי (כשבאמתחתו הלחנת פסקולים לסדרות טלוויזיה, סרטים ומשחקי מחשב) לחלל התת קרקעי, לסט על טהרת הבייס והדראם אנד בייס.
הכספת, אבן גבירול 106 תל אביב, 40-50 ש"ח