בשורה טובה: נוספה הופעה שנייה לפיקסיז בישראל

לאור הביקוש הרב לכרטיסים, הלהקה תופיע גם ב-26 ביולי, יום אחרי ההופעה עליה הוכרז בשבוע שעבר. שתי ההופעות תתקיימנה באמפיתאטרון בקיסריה

הפיקסיז
הפיקסיז
7 בפברואר 2017

לאור הביקוש הרב לכרטיסים, נוספה עוד הופעה לפיקסיז בישראל. מלבד ההופעה ב-25 ביולי באמפיתאטרון קיסריה, יתקיים מופע נוסף, באותו מקום, ב-26 ביולי.

ההופעות של הלהקה יתקיימו שלוש שנים אחרי הופעתה האחרונה בארץ, באיצטדיון בלומפילד בתל אביב.

על הפקת המופע אחראי שוקי וייס, שמביא הקיץ גם את ניק קייב לישראל. פרטים לגבי ההופעה של ניק קייב צפויים השבוע (מכירת הכרטיסים המוקדמת להופעתו מתחילה היום בחצות באתר "איוונטים").

כשמחברים לפיקסיז ולקייב את ההופעה של רדיוהד הקיץ בפארק הירקון, שעליה התבשרנו מוקדם יותר השבוע, נראה שהולך להיות קיץ שמח לחובבי המוזיקה.

הפיקסיז מגיעים לישראל במסגרת קידום אלבומם האחרון "Head Carrier", והם צפויים לנגן שירים גם מאלבומיהם הקודמים: אלבום האיחוד שלהם "אינדי סינדי" מ-2014 ואלבומיהם מסוף שנות השמונים ותחילת שנות התשעים, בהם שני אלבומיהם הקלאסיים – "דוליטל" ו"סרפר רוזה".

הופעתה הקודמת של הלהקה בישראל התקיימה במסגרת פסטיבל "רוקנרולר" באיצטדיון בלומפילד ב-2014, וקצרה שבחים מהקהל ומהמבקרים. זאת, אחרי שבחודש יוני 2010 התבטלה הופעה מתוכננת שלהם בישראל, על רקע פרשת משט המרמרה.

כרטיסים להופעה של הפיקסיז, החל מ-199 ש"ח.