לא רק ריטה ומירי מסיקה: מצעד הנשיקות הלוהטות בשידור חי

שתי שופטות "דה וייס" גנבו אתמול את ההצגה עם הנשיקה שלהן בסיום הדואט, וזה הזכיר לנו כמה דברים. לא רק את בריטני ומדונה

מירי מסיקה וריטה (צילום מסך מתוך "דה וייס")
מירי מסיקה וריטה (צילום מסך מתוך "דה וייס")
12 בפברואר 2017

לזה צופי "דה וויס" לא ציפו. השופטות בתכנית הריאליטי, מירי מסיקה וריטה, גנבו את ההצגה למתמודדים כשבסיום השיר "עד שתעזוב" של ריטה, שביצעו בדואט, השתיים התנשקו. לא רק הצופים הופתעו, אלא גם חברן לחבר השופטים, שלומי שבת.

לכבוד המאורע יוצא הדופן, אספנו נשיקות נוספות, חלקן לוהטות במיוחד, כולן לא ממש צפויות, בארועים שונים.

הארוע המכונן בז'אנר התרחש בטקס פרסי המוזיקה של MTV ב-2003 – הנשיקה המשולשת של הדיוות. בעוד אצל מדונה, שום פרובוקציה לא תהיה מפתיעה, ב-2003 כריסטינה אגילרה ובריטני ספירס עוד ניסו לצאת ממשבצת הכוכבת התמימה של גיל הנעורים. ומה צריך יותר מנשיקה עם מלכת הפופ כדי להשיג את זה.

אבל לא רק למדונה יש טעם טוב בנשים. סנדרה בולוק הדביקה צרפתית לסקרלט ג'והנסון בטקס פרסי הקולנוע של MTV ב-2010, וכמעט הפילה אותה מהרגליים.

עדיין 2010, שוב סנדרה בולוק. הזוכה הפעם: מריל סטריפ! משהו עבר עליה בשנה הזו?

שנה אחר כך, ב-2011, בריטני ספירס – כבר לא נערה תמימה – שברה את האינטרנט עם הנשיקה שהדביקה לריהאנה בטקס פרסי המוזיקה של בילבורד.

הנה פצצת זמן מהעבר: 2004, פרסי המוזיקה של MTV – שנה אחרי הנשיקה המכוננת של מדונה, בריטני וכריסטינה. סנופ דוג מבסוט, אבל כוכבות הרגע הן פריס הילטון וכרמן אלקטרה, אולי שתי הנשים עם השם הכי לוהט בתעשייה האמריקאית אי פעם.

ואחרון חביב: בטקס הגולדן גלובס האחרון, בעוד ריאן גוסלינג זכה בפרס, ריאן ריינולדס זכה בנשיקה מאנדרו גארפילד, שיום אחר כך שיחזר את המעשה גם עם סטיבן קולבר.