כת הסייטן: ביקור טבעוני במסעדת טנדורי

החצי הטבעוני של כת הסייטן לקחה חברה אוכלת כל למסעדת טנדורי, ולימדה אותה כמה מספק יכול להיות אוכל טבעוני

טנדורי
טנדורי

אם יש משהו חשוב שהטבעונית למדה מהצמחונית – זה להתאהב רק במי שנכנס לך גם בנשמה. מכיוון שהצמחונית אישה עסוקה ואילו הטבעונית תמיד רעבה, היא הלכה לאכול ולהתאהב בעודה מקווה לנשנש את חברתה הצמחונית מקרוב בקרוב. הטבעונית הגיעה עם חברה קרניבורית שהתרגשה לגלות כמה מדהימה ומספקת יכולה להיות ארוחה טבעונית וצבעונית. המנות הראשונות הזכירו לשתיים שאהבה יכולה להיות מביס ראשון. מנת סמוסה – משולשים פריכים במילוי ירקות – עוררה אצל השתיים בלוטת טעם נשכחת; מנת פאקורס – ירקות בציפוי קמח חומוס מתובל ופריך – עשתה להן רק לרצות עוד; מנת מקאי פלאק פאקורס – צ'יפס מעלי תרד וגרעיני תירס עם רוטב חמצמץ – השכיחה מהן את כל הצרות; הפאסט פוד של בומביי – בטטה וואדה (כופתאות תפוחי אדמה עם גרגירי חרדל) הבהירה להן סופית שלא מדובר בסתם קוויקי (30 ש"ח לכל מנה).

כשהעיקריות הגיעו לשולחן, מונחות להן בכל צבעי הקשת, השתיים לא ידעו איך יכילו בגופן את כל האהבה הזאת. אל דאגה, הן הכילו. תבשיל כתום של פטריות זקוטי (כל ביס – פטרייה מגואה, 52 ש"ח) ותבשיל ירוק צהוב של תרד ותירס (בסוף נשאר רק השקוף של הצלחת, 52 ש"ח) סללו את הדרך גם לתבשיל עדשים שחורות (49 ש"ח); לשלושה "קבבים" צבעוניים – תרד, תפוח אדמה מצופה שומשום, עדשים וירקות (דלי שומן! 74 ש"ח); למיקס ירקות קארי (49 ש"ח); לאלו גובי מסאלה (49 ש"ח). השתיים אמרו כן גם לנאן – הלחם ההודי שבעזרתו ניקו את כל הצלחות (12 ש"ח).

האוכל חימם, סיפק וקירב את הלבבות, והקינוח האמיתי היה כל המסביב. כנראה הסוד הוא במינון הנכון, שיהיה גם חריף וגם עם הרבה אהבה.

מבחן הסויה: אין מבחנים באהבה.
מה עושים הקרניבורים: מלטפים פרות קדושות.
חכמת הטופו: הודו לטנדורי כי טוב.

לטנדורי