כת הסייטן – פאסטל

הגעגועים לחיים הטובים הביאו את בנות כת הסייטן למסעדת פאסטל. מה המנה שגרמה להן לשחזר את הסצנה המפוקפקת מ"כשהארי פגש את סאלי"?

גם יפות וגם טבעוניות, כת הסייטן. צילום: איליה מלניקוב
גם יפות וגם טבעוניות, כת הסייטן. צילום: איליה מלניקוב

אחרי שביקרו בנות הכת בכמה רשתות כשהן חמושות בטרנינג ובפריזורת פוסט סקס (רק בלי הסקס), הבינו השתיים כי הירידה לעם אינה טעימה, וכי הליקוקים לאליטה האורבנית – עדיפה. חיש מהר המירו השתיים את הקרוקס בסטילטו ודידו בקצב שלא היה מבייש חילזון אחרי הגשם לעבר מסעדת פאסטל, שהוקמה בלוקיישן שיערוך ביום מן הימים תערוכה לזכר השתיים (הצמחונית בונה על התאבדות, הטבעונית על מאסר עולם על רקע שחרור חורפנים עם גארי יורופסקי).

במסעדה, שמגישה גם מזון קרניבורי לאלה שלא הפנימו את הבשורה, הבינו כי קהל הטבעונים מאס בנשנוש מנומס של תוספות, והשיקו השבוע תפריט טעימות טבעוני בן חמש מנות. בעוד הטבעונית מטביעה את שמחתה בכוס יין אדום, כוס למברוסקו וכוס יין לבן (חיי הנישואים מדרדרים גם את החננות לאלכוהוליזם), פצחה הצמחונית בתחביב הקבוע שלה: שאיבת לחם במהירות האור. או אז הגיעו המנות הנפלאות, אמנם במרווחים קצת גדולים, אבל בשביל זה יש לחם: סלט פאסטל שכולל ברוקולי, שעועית ירוקה, פטריות שימג'י, סלרי ופיסטוקים; אספרגוס ירוק עם עלי רוקט ושקדים, מרק דלעת עם קציפת שום על בסיס חלב סויה וגולת הכותרת – זו שגרמה לשתיים לשחזר את אותה סצנה מפוקפקת מ"כשהארי פגש את סאלי" – טמפה מזוגג ברוטב סויה, מייפל ובלסמי לבן עם פטריות וקרם תירס. הטמפה היא למעשה טופו אינדונזי, שמרקמו גבשושי בהרבה ביחס לטופו המוכר מיפן ושטעמו כה מופלא עד כי השתיים ביקשו בסתר לבן מנה נוספת, אבל רק בסתר לבן, כי בדיוק החמיאו להן על ישבנן המצומק ופניהן החיוורות.

כמנה אחרונה מוגש סלט פירות העונה וסורבה תות – מנה חביבה ביותר אם אתם מסוגלים להעביר את חייכם העלובים ללא שוקולד (הצמחונית כבר תקעה מהצד גוש מריר וטוב). מחיר החגיגה הטבעונית – 160 ש"ח לאדם. קצת יקר בהתחשב במנות הקטנות, אבל היי, החיים הטובים אינם בסייל.

מבחן הסויה: אין תוספת מחיר.

מה עושים הקרניבורים: חוגגים אתכם על הארוחה הטבעונית או יוצאים אהבלים ומזמינים מהתפריט הרגיל.

חוכמת הטופו: מי שמעניק לכת הסייטן תוכנית בוקר משלהן (או לפחות פינה) זוכה ל־40 אחוזי רייטינג. מינימום.

 פאסטל, שד' שאול המלך 27, 6447441־03