תחת כיפת השמיים: קבלו את המגה בר החדש, קאסה דה קוקו

הקיץ הגיע ואיתו, מגה ברים תחת כיפת השמיים. לצד שמות מוכרים בזירה כמו קלרה, לייטהאוס ומרקיד, מתווסף העונה שחקן חדש שמשנה את חוקי המשחק, קאסה דה קוקו. הולך להיות חם

קאסה דה קוקו, תתחילו לשנן. צילום: שרית גופן
קאסה דה קוקו, תתחילו לשנן. צילום: שרית גופן
25 במאי 2017

עוד לא פתחנו רשמית את עונת הקיץ וכבר יש התרחשויות קריטיות בגזרה: קאסה דה קוקו הוא לגמרי אחת מהן. רסטו בר שמג'נגל היטב בין שני העולמות: הערב בקאסה מחולק לשניים – תחילתו באווירה יוקרתית הנושקת לחוויית ביקור במסעדה טובה וסופו, בריקודים ותקלוטים כיאה לכל מגה בר בעיר. בערב המוקדם תמצאו שם תפריט מבית היוצר של סבינה ולדמן וקוקטיילים מרשימים שייצאו תחת ידיו של המיקסולוג המוערך אריאל לייזגולד (223, בל בוי), ואילו בערב המאוחר, תקבלו מגה בר באווירת קלאב: "אנחנו מנסים להכניס לעולם המגה ברים חוויה יותר יוקרתית", אומר אליאב בן חמו, אחד השותפים. "הקונפסט שחל על הקאסה דה קוקו פועל בערים גדולות אחרות בעולם. ישנה רמה גבוהה של אוכל וקוקטיילים בתל אביב לכן אין סיבה שזה לא יעבוד פה. הלקוח מתחיל את הערב עם חוויה מסוימת ובשלב מסוים החוויה הופכת למשהו אחר לגמרי".

מה שמחכה לכם בקאסה דה קוקו. צילום: שרית גופן
מה שמחכה לכם בקאסה דה קוקו. צילום: שרית גופן

קבוצת השותפים אינה זרה בתחום חיי הלילה ובאמתחתם שותפות במגה ברים כמו שלוותה, ליצמן וקו והקמת הברים ספייס האוס ופאנה פוא'ו השוכנים בדיזנגוף. הקונספט הוא לא הדבר היחיד שמפתיע בקאסה דה קוקו אלא גם שמו, שבניגוד למגה ברים אחרים שבחירת שמם נבחר בצורה די שרירותית, מתקשר ישירות לקונפסט: "השם נולד מהמחשבה ומהרצון לתת מקום קייצי וטרופי", אומר בן חמו. "מקום של אוכל וקוקטיילים המשלבים את המהות של המקומות הטרופים. אננס, קוקוס, חריף, מתוק וכו".

קאסה דה קוקו, קוקטייל הבית. צילום: שרית גופן
קאסה דה קוקו, קוקטייל הבית. צילום: שרית גופן

בגזרת האוכל יחכו לכם מנות בר קלאסיות עם טוויסט כמו פיצה הוואי שמורכבת מעגבניות צלויות, אננס, בצל, פלפלים צבעוניים, פקאן, מוצרלה וכוסברה (58 ש"ח) ולחם קופים – לחמניות ממולאות גבינה חמה וצ'אטני עגבניות (36 ש"ח). בגזרת האלכוהול תוכלו למצוא קוקטיילים באווירה טרופית כמו קאסה דה קוקו – הוואנה קלאב 3 שנים, אננס, קוקוס, מלפפון ואמרנה (58 ש"ח) ומאי טאי – הוואנה קלאב 7 שנים, ורדים, שקדים, ליים ונענע (60 ש"ח). במשך השבוע ייהנו הבאים לקאסה מליינים משתנים (ראשון ישראלי, שלישי היפ הופ, רביעי בעלים ועוד). יש למה לצפות.

קאסה דה קוקו