שמחות גדולות: 10 המקומות השווים להאפי האוור

להתנער מיום עבודה או להתחיל מוקדם ובזול - יותר ויותר מקומות בעיר מתהדרים בשעות שמחות. בחרנו את 10 המקומות השווים להתפרק בהם עד 9 בערב

פרנץ' 57. צילום: בן יוסטר
פרנץ' 57. צילום: בן יוסטר
30 במאי 2016

צ'יקטי

בטאפאס בר האיטלקי תוכלו למצוא אפריטיבו איטלקי עם נגרוני (הקוקטייל האיטלקי במגוון גרסאות), יין לבן סואבה אלגריני קליל וכייף (בקראף, בכוס או בבקבוק), כדורי ארנצ'יני טובים להורדת האלכוהול, פולנטת תירס ממכרת, אספרגוסים על שיפוד בשביל הבריאות, ונקניק ברזאולה מעולה בייצור עצמי.

מתי: ראשון־חמישי, 17:30־19:30

הדיל: 30% הנחה על כל התפריט

צ'יקטי

צ'יקטי. צילום: תמוז רחמן
צ'יקטי. צילום: תמוז רחמן

בר הגאולה

בבר הרוק אנד רול השכונתי יגישו לכם תפריט עשיר הכולל משקה אחד מוזל מכל משפחה באלכוהול: וודקה/וויסקי/טקילה/ערק וכו'. ההפי האוור כולל גם יינות, בירות (בחבית ובבקבוק) ומבחר של קוקטיילים קלאסיים. בגזרת האוכל, נוסף לתפריט הקיים, מ־17:00 יש מבחר מזטים המוכנים מדי יום במקום, כמו מסבחה, איקרה, לאבנה וקבנוס. מביני עניין מזמינים 3־4 צלוחיות כאלו לצד הדרינק. הבריזה העולה מחוף גאולה היא בחינם.

מתי: ראשון־חמישי, 16:00־20:00

הדיל: 1+1 על תפריט האלכוהול ומזטים ב־15 ש"ח

גאולה

גאולה. צילום: נמרוד סונדרס
גאולה. צילום: נמרוד סונדרס

מוזנר

למוזנר באים בשביל לשתות והרבה. תפריט השעות השמחות הוא בעצם גרסה מוזלת של התפריט הרגיל, למשל: צ'ייסרים ב־10 ש"ח, סטלה חבית גדולה ב־ 15 ש"ח, גינס גדולה 16 ש"ח, קברנה ושרדונה ארגנטינאי וגוורצטרמינר מתקתק של שאטו סאן־מישל ב־17 ש"ח לכוס ועוד. מציעים פה גם את "מדף ה־39": מבחר סינגל מאלטים ב־39 ש"ח לכוס. הדיל האחרון מוצע לכל אורך הערב וחלק מהמשקאות זוכים להנחה נוספת בשעות השמחות.

מתי: ראשון־חמישי ושבת, 18:00־21:00, שישי 20:00־22:00

הדיל: אלכוהול מגוון במחיר מוזל

מוזנר

מוזנר
מוזנר

ג'ונס

חיכינו חיכינו, בכינו בכינו והנה זה בא – צמוד לבר הג'אספר הוותיק נפתח הג'ונס, בר קוקטיילים שכונתי ואיכותי, שפונה לרחוב ומציע אווירה קלילה ונעימה במחירים נגישים. מומלץ: קוקטייל גרנד טורינו (לרציניים), קוקטייל "ורוד" ומעולה (לכולם), קציצות מנגולד חריפות, סביצ'ה לברק או קפרזה גרויר.

מתי: כל יום 17:00־20:00

הדיל: קוקטייל + מנה (מתוך מבחר מנות) ב־42־48 ש"ח

ג'ונס

ג'ונס. צילום: דניאל פאייקוב
ג'ונס. צילום: דניאל פאייקוב

דייגו סאן

אווירה לטינית לוהטת ומשוחררת שכוללת קוקטיילים עם מטרייה ונשנושים צבעוניים כמו פופקורן ופאד תאי. רוב הקוקטיילים המוגשים בשעות השמחות קלילים ונרקחו במחווה לסגנון ה"טיקי בר" הטראשי שפרח בשנות ה־80 בארה"ב ונראה נכון מתמיד. לכו על מנגו לאסי, סנטה רוזה עם ג'ין מלפפונים ומי ורדים, ופינהקולדה קייצית עם קוקוס. בגזרת המזון ולהשלמת החוויה מומלץ לטייל בין הסביצ'ה הפרואני לבין הטאקו והבאנים השונים.

מתי: ראשון־חמישי, 17:00־20:00

הדיל: 1+1 על קוקטיילים ובירות מהחבית

דייגו סאן

דייגו סאן. צילום: אנטולי מיכאלו
דייגו סאן. צילום: אנטולי מיכאלו

האימפריאל / לה אוטרה

בהרבה סטייל ובאווירה מקסיקנית תקבלו כאן חוויה טוטאלית אחרי העבודה או בדרך חזרה מהים. ההמלצות שלנו: בלאדי מרי (או מיצ'לדה מקסיקנית), ה"גמל המשוגע" של בר שירה, מרגריטה מעושנת (ובאופן כללי כל מה שתזמינו), לצד אויסטרים טריים וטאקוס מיוחדים.

מתי: כל יום, 18:00־20:00. ביום ראשון לה אוטרה סגור

הדיל: 50% על קוקטיילים, ספיריטים ויין

אימפריאל

לה אוטרה

אימפריאל. צילום: בן יוסטר
אימפריאל. צילום: בן יוסטר

בל בוי

אחר הצהריים של פורענות ופנטזיות. אם אתם מוכרחים לברוח לכמה שעות לעולם אחר, הבל בוי יספק לכם את האפשרות הזאת. בלובי של בית המלון ברדיצ'בסקי, בחלל אפלולי עם וילונות קטיפה ופסנתר, אפשר לשבת וללגום קוקטיילים מוטרפים (מתוך קונכייה, אמבט ברווזונים או בטן של דג), ספיריטים, בירות ויינות לצד מנות כמו טונה כבושה ומיובשת, די סאם ושרימפס.

מתי: כל יום, 18:00־20:00

הדיל: 50% הנחה על האלכוהול

בל בוי

אריאל לייזגולד בבל בוי. צילום: אנטולי מיכאלו
אריאל לייזגולד בבל בוי. צילום: אנטולי מיכאלו

גוסטו

שעה שמחה לפחמימה. ברוח קצת שונה מהברים המוזכרים כאן – הדגש הוא על אוכל מנחם (פיצה!!) ומציעים פה שעות שמחות פעמיים ביום: הראשונה מיועדת לשעות הערב המוקדמות לריפוד הקיבה; השנייה טובה לסגירת היום ולספיגת משקאות הערב. לכו על פיצה פונגי, פיצה פפרוני, ספגטי פוטנסקה וכמובן – טירמיסו.

מתי: ראשון־חמישי, 17:00־19:00 ו־22:00־24:00 (בישיבה בלבד)

הדיל: 25% הנחה על בירות, יין וקוקטיילים; 50% על שאר האלכוהול; 42 ש"ח הנחה בהזמנת שתי פיצות, פיצה אישית קלאסית במתנה בהזמנת פיצה ראשונה

גוסטו

פרנץ' 57

קפיצה קטנה לניו אורלינס – מה עוד יכול אדם לבקש לעצמו בסוף היום? הקוקטיילים המושקעים של חבורת המקצוענים בפרנץ' מוגשים במחיר מוזל ומשתלם: סזראק קלאסי, אזמרלדה על בסיס ג'ין עם שארטרז וביטרס קראול, שילוו מצוין בייבי־בק ריבס מקורמלות וחריפות, או סנדוויץ' פו' בוי עם שרימפס מטוגנים ובייקון.

מתי: כל יום, 18:00־21:00

הדיל: קוקטיילים ב־30 ש"ח

פרנץ' 57

פרנץ' 57. צילום: בן יוסטר
פרנץ' 57. צילום: בן יוסטר

דלידה בר

בדלידה בר מיתגו מחדש את השעה השמחה כ"שעתה של הפילגש", או כפי שמכנים זאת הצרפתים Cinq à sept (חמש עד שבע): השעות הדיסקרטיות שבהן מגיע הגבר עם הפילגש. השעה השמחה מציעה דילים שווים של "אפרים" ואוכל טוב. ה־UPPER הוא משקה אפריטיפי בגודל של צ'ייסר מוגדל, והוא משתנה על פי גחמת הברמן. באוכל תוכלו לבחור ברולה פלפלים חריפים ופטה, בורקס קורקבנים עם ביצה רכה, כריך רייט עם ממרח שפונדרה בבישול ארוך ועוד.

מתי: ראשון־חמישי, 18:00־20:00

הדיל: משקה +2 "אפרים" + מנת אוכל / 2 משקאות + 2 "אפרים" + מנת אוכל (79־99 ש"ח), 50% הנחה על מבחר בקבוקי יין

דלידה בר

דלידה בר. צילום: בן יוסטר
דלידה בר. צילום: בן יוסטר