ברגר קינג חוזרת עם סניף ראשון בכיכר רבין

הסניף הראשון ייפתח בכיכר רבין בתחילת פברואר, ובהמשך צפויה הרשת לפתוח שלושה סניפים נוספים בתל אביב: רמת החייל, עזריאלי ודיזנגוף סנטר

ברגר קינג. צילום: shutterstoc
ברגר קינג. צילום: shutterstoc
29 בדצמבר 2015

מי שעבר באזור הבראסרי באבן גבירול בחודש האחרון לא יכול היה שלא להבחין בשיפוץ המסיבי שמתבצע במקום שבו עמד פעם AM:PM. אחרי שבועות ארוכים של ספקולציות, נתלה השלט הענק שבישר על שובו של המלך ממעמקי הנשייה: סניף חדש של רשת המזון המהיר ברגר קינג. בעיר שבה כמות מסעדות ההמבורגרים האיכותיים (ע"ע ויטרינה, אמריקה בורגרס, פרוזדור) עולה בקצב מסחרר, לצד 15 סניפים של מקדונלד'ס, ברגר קינג החליטה להיכנס בכל הכוח.

אחרי מחקר מעמיק שארך שנה וחצי ובדק אם הישראלים מתגעגעים לוופר וכמה יגיעו לאכול לפחות פעם אחת, יצאו ברשת בקמפיין שתוכנן בקפידה ומטרתו למצוא את מלך או מלכת ההמבורגרים. הקמפיין, כיאה לדרך שבה מוכרים אוכל בעידן המודרני, מבוסס על האדרה עצמית ושימוש נרחב ברשתות החברתיות. על הקיר החיצוני של הסניף העתידי נתלה פוסטר ענק עם סימוני מיקום המזמינים את העוברים ושבים להצטלם תחת הכיתוב: The King Is Back, להעלות לפייסבוק ולאינסטגרם ולא לשכוח לתייג את המותג. מלבד הטיזינג ברחוב, הקמפיין קורא לאוהבי הוופר לעבור אודישנים לתפקידי המלוכה, והזוכים יהפכו לפרזנטורים של הרשת וייהנו במשך חודש שלם ממגורים בדירה מעוצבת הממוקמת מעל הסניף בכיכר רבין.

ברגר קינג. צילום: shutterstoc
ברגר קינג. צילום: shutterstoc

אז למה דווקא עכשיו? סטיב בן שימול, יהודי צרפתי שחי בארץ, החליט שהגיע הזמן להחזיר את המותג לישראל לאור שגשוגו באירופה. עם 14,000 סניפים בכ־100 מדינות נדמה היה כי אף אחד לא זוכר את העסקה הכושלת של ברגר קינג ובורגר ראנץ' לפני חמש שנים, אז השילוב בין השניים גרם לדעיכת המותג ולסגירת הרשת בארץ. הכניסה חזרה לשוק ממוקדת מטרה ומודעת לעובדה שעולם הלקוחות נשלט על ידי תיוגים, ציוצים וסטטוסים.

הסניף בכיכר רבין ייפתח בתחילת פברואר 2016, ובהמשך צפויה הרשת לפתוח שלושה סניפים נוספים בתל אביב: רמת החייל, עזריאלי ודיזנגוף סנטר. יש למישהו את הטלפון של מיס קולומביה? חייבים להרים לה עם כתר מקרטון. // נועה רוזין

ברגר קינג, אבן גבירול 74, הפתיחה בתחילת פברואר