אחרי שנה בלבד: האחים ירזין עוזבים את מלון נורמן

לטיים אאוט נודע: רק שנה אחרי שפתחו את המיזם הקולינרי במלון הבוטיק נורמן, המסעדנים יורם וארי ירזין יצאו השבוע מהפרויקט. יורם ירזין: "אין לנו מה לעשות שם יותר, אנחנו עוברים הלאה". התכנית: מסעדת פיצות וסניף חדש של זוזוברה

14 ביולי 2015

כמעט שנה מאז שנפתח המיזם הקולינרי של המסעדנים הוותיקים יורם וארי ירזין במלון הבוטיק היוקרתי נורמן, ולטיים אאוט נודע כי הירזינים יצאו השבוע מהפרויקט, הכולל שלוש מסעדות: דיינינג, בראסרי ולייברי בר. הירזינים לא היו הבעלים של המסעדות, אלא שימשו כחברת הניהול שלהן. מנכ"ל המלון, ירון ליברמן, אישר את הדברים. "זה נכון", הוא אומר, "אחרי שנה הגענו למסקנה שהגיע הזמן להיפרד; זאת הייתה החלטה משותפת של שני הצדדים. הבאנו אותם להקמה, הם עשו עבודה מצוינת ועכשיו, כשהגיע סוף החוזה, הגענו למסקנה שאין לנו בהם עוד צורך; אנחנו יכולים לנהל לבד. המקום עובד טוב, התפריט יציב, השירות טוב – נפרדנו כידידים".

יורם ירזין, מה קרה?

"היה לנו הסכם להקמה ולהרצה, החוזה נגמר ואין לנו מה לעשות שם יותר – אין צורך סתם להעמיס את העלויות המטורפות שלנו. היה נחמד, היה מעניין וזהו. עוברים הלאה".

לא חבל, הייתם מאוד מזוהים עם המקום.

"אין בנו צורך יותר, המקום עובד. זאת ממילא רק מסעדה אחת, כי את המסעדה למעלה היפנים מנהלים".

מה הלאה, מסעדת פיצות חדשה בדרך בגין?

"כן, אנחנו פותחים עוד חודש את 'מגזינו' ("מחסן" באיטלקית) – מסעדה איטלקית עם פיצות עגולות, פסטות ואנטי פסטה. השקענו שם חמישה מיליון שקל ואני בפחדים נוראיים בגלל העבודות על הרכבת. חוץ מזה, אנחנו עומדים לפתוח סניף נוסף של זוזוברה בפרויקט של גינדי בשוק הסיטונאי".

על אף עזיבתם של האחים, השף ברק אהרוני, שאמון על הברסרי בנורמן, יישאר בתפקידו כשף המסעדה. "הם ממשיכים הלאה ואני נשאר כאן, כי זה כרגע הבסיס שלי וטוב לי פה", הוא אומר.