למה למנגל: חמש השיפודיות המומלצות בתל אביב

החמישיה הרותחת: חוד החנית של השיפודים בתל אביב

שיפודי האחים. (צילום: בועז לביא)
שיפודי האחים. (צילום: בועז לביא)

1. איציק הגדול

מבחר השיפודים אצל איציק הגדול ענק ומתאים לאמיצים והרפתקנים: שיפודי שדרה מעגלות (66 ש"ח), שיפודי ביז מעטיני פרה (54 ש"ח), שיפודי טליות (82 ש"ח) ועוד. הכל מבשר מקומי טרי ומגיע עם מבחר מעולה של סלטים.

לאיציק הגדול

2. מסעדת האחים

בדרך כלל שיפודיות נחשבות לטריטוריה גברית, ואילו האחים מארחים כמות מסחררת של בחורות צעירות. למרות האירוח המתוחכם ובעל המודעות העצמית היתרה, השיפודים טובים ולעניין: חזיר, פרגית עטופה בבייקון או קבב טלה עם שקדים וצנוברים (37 ש"ח לשיפוד).

למסעדת האחים

3. שיפודי זיקה

זיקה הוא מקום יפואי אסלי בעל חזות עממית פונקציונלית שמפרק כל מה שחי ונועץ בו שיפוד: פרגיות, לבבות, שקדי עגל, נתח אדום, הודו, עוף, בקר וכל נתח שאפשר רק לדמיין. נסו את הכבש (2 שיפודים ב־55 ש"ח).

לשיפודי זיקה

4. מי ומי

בדרך כלל אתם מגיעים לכאן בשביל נתח חזיר בפיתה, וזה לגמרי הגיוני, אבל מי ומי חזקה גם בשיפודים. בימי שגרה תמצאו פה פרגית, קבב או כבש (50 ש"ח ל־2 שיפודים).

למסעדת מי ומי

5. שיפודי שמש

מומחי שיפודים מוצאים את עצמם לא פעם בשיפודי שמש שבשוק התקווה, אולי כי אפשר לסגור כאן ארוחת שיפוד בלאפה בלי לבזבז זמן, ואולי כי שיפודי הקבב, שקדי העגל והכבש מוצלחים במיוחד. עכשיו קבלו טוויסט בעלילה: בפעם הבאה שאתם חומקים לפה היכנסו בפרגיות. מדובר במופת (20 ש"ח לשיפוד בצלחת).

לשיפודי שמש