הכלבו – סוד תל אביבי

המקום המושלם לכלי בית יוקרתיים אך לא יקרים

הכלבו
הכלבו

אחרי שחרשנו את חנויות כלי הבית הממותגות והמעוצבות במרכזי הקניות הממוזגים, גילינו חנות קטנה ומשפחתית במרכז מסחרי ישן, הממוקמת בנקודת מסתור שרק מי שיודע על קיומה ימצא אותה. מדובר בחנות לכלי בית ומתנות בשם הכלבו, הנמצאת במרכז המסחרי ברחוב ברודצקי ברמת אביב. החנות קיימת זה שנה והיא למעשה חנות־בת לחנות אחרת, הנמצאת באותו מתחם כבר 35 שנה.

את החנות מנהלות שתי אחיות, אחת מעצבת טקסטיל והשנייה מעצבת מוצר – סימה כרם ומורן טיטלבום בהתאמה – המציעות שלל מותגים שווים במחירים שווים עוד יותר: ארקוסטיל (סירים, מחבתות, סכינים), סיסטמה (קופסאות איחסון), דיש ויש (מוצרי טקסטיל למטבח), קורנינג (מותג אמריקאי לצלחות), רייס (מותג דני לכלי בית), טווילינגן דיזיין (מותג ישראלי), ויגאר (מותג ספרדי לכלי בית), פלוראליס (מותג ישראלי לכלי בית).

המחירים נמוכים באופן משמעותי מכל חנות מפונפנת אחרת המוכרת את אותם מוצרים בדיוק. הכיצד? טיטלבום מסבירה: "לחנות שלנו יש אופי שכונתי. אנחנו עובדות על מתח רווחים נמוך יותר מבכל מקום אחר. אמנם יש כמה מותגים שיש להם מחירונים קבועים, אבל במקרה כזה אנחנו משתדלות לעשות מבצעים שלנו. את כל שאר המוצרים אנחנו פשוט מתמחרות מלכתחילה נמוך יותר".

הכלבו (חנות הבת של כלבו עידית), ברודצקי 15 במרכז המסחרי (צמוד לחניה מאחורה), 5277713־03