ושבו פנים לשפיותם

שני טיפולי פנים שאתן חייבות להכיר במרכז העיר. מי אמרה פני מלאך ולא קיבלה?

טיפול חמצן קיסו
טיפול חמצן קיסו
11 בספטמבר 2013

לא קל להיות אישה. בטח כזו שמנסה לג'נגל בין עבודה, תחביבים, זוגיות (תחביב שמשול לספורט אולימפי ומצריך לא מעט אנרגיה) ומשפחה; בטח אחת עם מודעות אסתטית, שמבקשת לדחוף ללו"ז העמוס מדי פעם גם טיפול פנים – אותו טיפול הכרחי שאיכשהו מוצא את עצמו בתחתית סדר העדיפויות – וחבל. הנה שני טיפולי פנים שאתן חייבות לעצמכן. האחד – מפנק וכיפי; השני – ישרוף לכן את הנשמה ויחזיר לפנים מרקם של ישבן בן יומו. ואין דבר יותר מפנק וכיפי מזה:

1. לנשום מהנקבוביות: טיפול החמצן בבוטיק קיסו (שיגרום לך להרגיש קצת בר רפאלי)

בשנים האחרונות גיליתי דבר מדהים: בכל פעם שמישהי אמרה לי "וואו, איזה עור פנים מדהים יש לך” או שאימא שלי שוב קוראת לי "שלגייה", אני קמה בבוקר שאחרי עם חצ'קון ענקי על הפנים – אחד כזה שרק צריך להוסיף לו זמזמם ואת השאלה: "היוש, רתם בבית?" וקיבלתם אינטרקום. וכנראה בחודש האחרון הרבה אנשים שיבחו את הדרמיס שלי מאחורי גבי, כי את הימים שלאחר החגים שקלתי, ברצינות, להעביר בהסגר. עורי החלק איבד את רצונו לחיות, ופינק אותי בגוון אפרפר מחד ובשדה פצעונים חצופים מאידך.

“אקסקיוז מי, דיר לורד", לחשתי לעבר המזוזה שלי, החפץ היחיד בסביבתי שמרמז על ישות עליונה (אף שגם רוקט פוקט עוזר לך לחוש את האל), "אם אתה מתכנן להעביר אותי שוב את תקופת התיכון, אנא שלח לי את מספרו של האורתודנט שלי, כי אין כמו פלטות נוטפות ריר להשלמת הלוק".

אך אלוהים, ישות מתוחכמת שאינה נוטה לספור בקשות של נשות כפר פשוטות כמוני, תכנן נסים אחרים בשבילי: בזכות אותה כערת שתקפה אותי זכיתי שוב לדרוך בבוטיק קיסו – גן עדן למעריצות מושבעות של מוצרי קוסמטיקה איכותיים. אריקה, בעלת המקום והקוסמטיקאית הכי מקסימה שתפגשו (באמת!), אספה את נפשי הפצועה לתוך חדר הטיפולים והכירה לי את טיפול החמצן Star Treatment, שקרוי כך על שם הקליינטיות הקבועות שלו: מדונה, גווינית' פאלטרו, בר רפאלי ועוד אלמוניות. מדובר בטיפול בן שעה שמתבצע עם מכשיר האינפיוזר, שמפזר חמצן בלחץ גבוה בשילוב סדרת סרומים שמכילה את המרכיבים החיוניים להחלקה, עידון קמטים, הבהרת העור והענקת זוהר ליממה שמתלווה לטיפול – מאפיין שהופך אותו לפופולרי במיוחד בקרב זמרות פופ, דוגמניות וכלות.

מה שעובד למלכה יעבוד גם לנו. מדונה מחומצנת
מה שעובד למלכה יעבוד גם לנו. מדונה מחומצנת
 

 אך לא צריך למצוא חתן או לחתום על חוזה בספורטס אילוסטרייטד בשביל להתמכר לפינוק: מערכת החמצן במכשיר מעניקה לעור חמצן נקי ועשיר שמסייע בייצור קולגן, מחדיר אנטי אוקסידנטים, עוזר לפיזור אחיד של פיגמנטים, משפר אלסטיות, מפחית אדמומיות וממצק. כמו כן הוא מסייע משמעותית במקרים שבהם פרצופך בירך אותך באקנה על הבוקר, בדלקות שונות או בכתמי פיגמנטציה. מה אוכל להגיד? לו הייתי יודעת שב־60 דקות אקבל חזרה את חדוות החיים שלי, הייתי מוותרת על טיפול פסיכולוגי. הטיפול אמנם עולה קצת יותר מסשן (650 ש"ח), אבל סופר מומלץ.

בוטיק קיסו, דיזנגוף 306 תל אביב

2. לשרוף את החצ'קונים: טיפול פנים עם דלעת אצל מיה מרקוביץ' (שיגרום לך להרגיש קצת סינדרלה)

כשקיבלתי את תעודת הבגרות שלי (לא לפני שנים רבות, למען הגילוי הנאות), ואמי מחתה דמעה מאחורי המצלמה, ידעתי שניצחתי: לא את המורה לספרות שלי, חלילה – קיבוצניקית בעלת חיבה יתרה לינשופים – אלא את קללת האקנה שעיטרה את פרצופיהם של מרבית חבריי לספסל. לא שנראיתי טוב מהם, שכן פלטה שנושרת בכל הפסקת עשר על הדשא לא קונה יותר מדי מחזרים, אבל לפחות נמנעתי מאפנת הפיצה פייס, או לפחות כך חשבתי.

מתברר שתופעת האקנה אינה נחלתם של תיכוניסטים בלבד, אלא מצב שעלול להיווצר בכל שלב בחיים, בשל סטרס, שינויים הורמונליים או חשיפת העור לגורמים מזהמים (קרי: קולגות או אוויר פלורנטין).כך יצא שאת 27 שנות הגלאם שלי חגגתי עם חברים חדשים, ולא כאלה שקיבלו הזמנה להרים לי. במקרים כאלה קיימות שתי אופציות: לקנות שאריות משרשרות הכריסמס בשוק לוינסקי ולהתאבד בתלייה מהבהבת, או למצוא קוסמטיקאית ממש ממש טובה.

ואני לא מדברת על קוסמטיקאית כמו ב"אחד העם 1":

כשאני אומרת קוסמטיקאית טובה, אני מתכוונת לכזאת שמתאימה לך טיפול אידיאלי שמשפר לך את המצב פלאים, ולא שולחת אותך עם עור בגוון פפרוני לעבודה. אז רשמו לפניכן: מיה מרקוביץ', אישה יפהפייה עם רזומה מרשים שכולל עבודה צמודה לבכירי הפלסטיקאים בארץ והתמחות באקנה ובאנטי אייג'ינג, היא ה־BFFית החדשה של כל מי שלא יכולה לסבול את עצמה עם עור חלק פחות מִשַיִש.

הקוסמטיקאית המושיעה. מיה מרקוביץ'
הקוסמטיקאית המושיעה. מיה מרקוביץ'

את סדרת הטיפולים, שמותאמת אישית ללקוחה בהתאם למצב העור, היא מבצעת עם המוצרים המצוינים של PCA Skin, שלא זוכה לככב על מדפיהן של מרבית הקוסמטיקאיות בשל יוקר מוצריה. בשלב הראשון מתבצע טיפול חמצן עם חומצה לקטית, חומצה סיליצילית, חומצה גליקולית ועוד חומרים שאם לא טרחתן להקשיב בשיעור כימיה אין סיבה שתכירו – אך מטרתם היא להזרים את הדם בעור הפנים בשביל להוציא את הג'יפה.

בטיפול השני מוסיפה מרקוביץ' מסכת דלעת טיפולית שמשלבת אנזימי דלעת לקילוף העור ועשירה במרכיבים אנטי בקטריאליים ונוגדי חמצון שגורמים לשיפור מיידי במצב האקנה ועל הדרך מבהירים, מחליקים ומפוצצים את העור בוויטמינים. בין לבין נמרחת גם מסכת שיבולת שועל וחומצה סיליצילית, שגורמת לחצ'קונים להתחנן על חייהם ולנוס החוצה, לפרצוף אחר. אם אתן יודעות מה טוב בשבילכן, שריינו מקום.

ויצמן 24 תל אביב (הקליניקה בתוך מספרת אבי פדידה), 7961381־052