אהבת בשר ודג: הספיישלים של ט"ו באב במסעדות תל אביב

סלסלת פיקניק מליטל איטלי, טארט פרחים מהרברט סמואל או אויסטרים ב-TYO. מסעדות תל אביב מתארגנות לט"ו באב עם מנות מעוררות חשק

הרברט סמואל. צילום: יח"צ
הרברט סמואל. צילום: יח"צ
6 באוגוסט 2014

אבושדיד

שלל ספיישלים יחכו לכם בחלל האהבה הרומנטי של איתמר בן אבי ואהובתו לאה: שקדי טלה עם גספצ'ו אפרסקים ושקדים (48 ש"ח), שרימפס קריסטל על הגריל (65 ש"ח), ריזוטו גריסים ירוק עם במיה (68 ש"ח) וסטייק אנטרקוט זוגי עם פירה קטיפתי ושעועית ירוקה (275 ש"ח).

לאבושדיד

צילום: אנטולי מיכאלו
צילום: אנטולי מיכאלו

ליטל איטלי

במתחם ליטל איטלי בשרונה תוכלו לאסוף סלסילת פיקניק שווה מלאה בגודיס כמו פוקאצ'ה, גבינות, פירות, בקבוק פרוסקו, שוקולד וגם נר ארומטי שיסגור את הפינה של הרומנטיקה (192 ש"ח). על הדרך אפשר לעבור גם בדוכנים השונים ולאסוף מנות כמו סלטים, כריכים, פיצות ופסטות.

לליטל איטלי

טשרניחובסקי 6

בביסטרו של אייל מרום ודליה לוגסי תוגש בערב ט"ו באב ארוחת טעימות זוגית שתחוזק במופע פסנתר. בין המנות יהיו סלט פירות ים קר, קבב עם קרם שעועית, קציצות דג ים על סלט ובשר בקר צלוי עם קוביות תפוחי אדמה. 300 ש"ח לזוג, כולל כוס פורט.

לטשרניחובסקי 6

חוות צוק

אם חשבתם שקאווה ללא תחתית זה הדבר הכי רומנטי שיכול לקרות לכם, כנראה עוד לא ראיתם מה השף אסף שנער מציע: ארוחה זוגית הכוללת בין היתר ברוסקטה בקר, נקניקיות עם יוגורט, שייטל צרוב עם חזה אווז מעושן וסטייק סינטה. כל זה ועוד ב־169 ש"ח לסועד, כולל קאווה עד שתגידו די.

לחוות צוק

הרברט סמואל

במסעדת הרברט סמואל יכין השף יונתן רושפלד שלושה ספיישלים לאוהבים: טארט פרחים מבצק חצילים ופרחים בשלל צבעים (45 ש"ח), קינוח טפיוקה זוגי עם גלידת סורבה גויאבה (48 ש"ח) וקרם ברולה סמי פרדו (48 ש"ח). יאמי מאמי!

להרברט סמואל

קמפנלו

את הרומנטיקה הגלומה באיטליה לקח השף מנה שטרום ותרגם לארוחה זוגית קלאסית במחיר ידידותי ביותר: שתי כוסות יין רוזה (אלגריני ברדלינו) ופיצה לבחירה מטאבון האבן (כמו פיצה פוטנסקה, פיצה ביאנקה דלעת, פיצה רוסטביף או פיצה קממבר). מחיר לזוג: 99 ש"ח.

לקמפנלו

דגים 206

השף איציק הראל מציע מקבץ ספיישלים סקסיים לחג. במנות יהיו סלט תאנים עם גבינה כחולה (52 ש"ח), פואה גרא עם קונפי תאנים (75 ש"ח), לובסטר עם טורטליני (190 ש"ח) ומוס שוקולד אפוי לקינוח (42 ש"ח).

לדגים 206

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

Porto

בערב החג תוכלו לקבל בבר פורטו שתי כוסות יין, שלוש מנות ביניים, לחם וקינוח במחיר של 140 ש"ח לזוג. במנות יהיו סלט אוקטופוס, פולנטה, צלחת גבינות ונתחי שייטל צרובים עם סלט שורשים.

לפורטו

Branja

השף אופיר וידבסקי ירקח כמה ספיישלים לכבוד החג, ובהם סשימי טונה ואינטיאס (62 ש"ח), שקדי טלה עם קרם ארטישוק ירושלמי (64 ש"ח), מחבת פירות ים ברוטב חמאה חומה (118 ש"ח) וסינטה על העצם (42 ש"ח ל־100 גר').

לברנז'ה

TYO

השף היפני יאמה סאן מציע מנות ספיישל זוגיות כמו אוייסטרים ויניגרט תמרים (28 ש"ח ליחידה), סשימי לובסטר (248 ש"ח), יאמה סלקשיין עם קובה ביף, סשימי טונה, כבד אווז וטוביקו שחור (140 ש"ח) ולובסטר עם סקאלופ וסלמון על הגריל (180 ש"ח).

ל-TYO

צילום: אנטולי מיכאלו
צילום: אנטולי מיכאלו

מל ומישל

המסעדה הכי רומנטית בעיר מציעה תפריט הכולל מנות קטנות כמו ארנצ'יני, סרדינים, מולים, ברוסקטות, צלחת נקניקים, קרפצ'יו, פטריות ממולאות, ארטישוק בשמן כמהין וקלמרי צרובים במחיר של 23 ש"ח ליחידה או חמש יחידות ב־99 ש"ח.

למל ומישל

פופינה

השף אוראל קמחי מציע מבחר ספיישלים כמו גספצ'ו מלפפונים ושקדים לבנים עם סלק מעושן (48 ש"ח), טטאקי טונה (72 ש"ח), שקדי טלה עם פולנטה (78 ש"ח) וצלעות טלה עם ביצה עלומה (188 ש"ח). לצד הספיישלים יוגש גם תפריט טעימות במחיר 230 ש"ח לסועד.

לפופינה

ניני האצ'י

קומבינציות? אנחנו בעד: ביפנית החדשה מציעים מגשי סושי מוכנים שתוכלו להזמין במקום או לקבל עד הבית. בקומבינציות יש מגש זוגי עם 36 יחידות (168 ש"ח), מגש ספיישל הכולל 24 יחידות (168 ש"ח) ומגש סושי סשימי זוגי עם 33 יחידות (210 ש"ח).

לניני האצ'י