הירו ראמן נפתח: אהרוני נועץ את הצ'ופסטיקס בלבונטין

ליטרים של רוטב סויה נמזגו מאז הימים של ין ויאנג שנסגרה ב-2008, והנה אהרוני חוזר ממסעותיו עם גידי גוב ברחבי הגלובוס כדי לנווט מסעדה של ממש. אחרי חודשים של ציפייה, ההירו ראמן של אהרוני פותח דלתות ממש היום, וזה מה שמחכה לכם שם. ראמן, אבל לא רק

ישראל אהרוני. צילום: חיים יוסף
ישראל אהרוני. צילום: חיים יוסף
30 במרץ 2017

כבוד השופט ישראל אהרוני (שכן הוא הצטרף לאחרונה לשורות התכנית מאסטר שף) התרוצץ אתמול נרגש במסיבת העיתונאים לקראת פתיחת מסעדת הראמן החדשה שלו הירו ראמן במבואות גן החשמל המתעורר מחדש. לצידו של אהרוני ערבבה המיקסולוגית ריי וייט קוקטיילים מתוחכמים על בסיס סאקה שיאפיינו את האלכוהול במקום. בעוד שסניף הירו בשרונה הוא דוכן של אוכל רחוב, בלבונטין מדובר במסעדה פינתית גדולה, עם בר מרווח ושולחנות עץ כבדים בצד, וכמובן אותם דגלים ססגוניים עם דמותו של השף.

חציל מאודה אהרוני סטייל. צילום: שירה אדלר
חציל מאודה אהרוני סטייל. צילום: שירה אדלר

בתפריט המצומצם והחכם תמצאו סלט ירוקים (ברוקולי, שעועית, אפונה) במיסו ולימון (19 ₪), חציל מאודה בסויה, שום וג'ינג'ר (19 ₪), כיסוני גיוזה ממולאים פרגית, חזיר או בגרסה טבעונית (28-34 ₪), לחמניית באן מאודה עם ברווז, עוף, חזיר, בקר מפורק או מנה טבעונית (21-24 ₪), וראמן עם ברווז, עוף, בשר טחון, חזיר או גרסה צמחונית/טבעונית (48-62 ₪). בחלק ממנות הראמן מתחבאים (מלבד האטריות והאצות) גם שבלולים עשויים טמאגו שבתוכם מגולגלת אצה. אחרי שדוכני ראמן דוגמת מיאזקי של יובל בן נריה ומן טן טן הפכו לחלק אינטגרלי משווקי האוכל, מעניין לגלות האם מרק ראמן יכול להחזיק על קערתו מסעדה שלמה.

ראמן ברווז, תחילה לאכול כל אלמנט בנפרד. צילום: שירה אדלר
ראמן ברווז, תחילה לאכול כל אלמנט בנפרד. צילום: שירה אדלר

הירו ראמן, בתקופת ההרצה תפעל המסעדה כל יום בין השעות 19:00־23:30