אוהבים וזוללים: מסעדות העיר חוגגות את וולנטיין דיי

הארוחות שירגשו אתכם בוולנטיין דיי

וולנטיין בנולה
וולנטיין בנולה
5 בפברואר 2015

Aria

השף גיא גמזו מציע ספיישלים מהים ובהם טורטליני שרימפס בציר של עצמם (68 ש"ח), קרפצ'יו תמנונים (58 ש"ח), קוקי סן ז'ק על קרם שקדים לבנים וביסק סרטנים (65 ש"ח) וטרטר מוסר עם טאבולה ולבנה עזים (52 ש"ח). בבר התחתון ינגן הדי.ג'יי־שף ישראל אהרוני.

למסעדת Aria

צילום: דניאל לילה
צילום: דניאל לילה

כתית

במסעדת כתית של השף מאיר אדוני יגישו ארוחת טעימות בת שלוש מנות במחיר 430 ש"ח לסועד, כולל שתייה קלה ושתייה חמה. בין המנות יהיו סשימי ים עם אבקת אפונה ולואיזה, לובסטר ושקדי עגל, לוקוס צרוב עם זנב שור ומנה של סינטה עגל חלב עם רייט כבד עגל חלב וצ'יפס ארטישוק.

למסעדת כתית

השכן

בביסטרו הממוקם בתחילת רחוב אבן גבירול מציעים ארוחה במחיר 220 ש"ח, הכוללת שלוש מנות ראשונות, מנה עיקרית לחלוקה, שני קינוחים, שתי כוסות יין ושתי כוסות שתייה חמה. בין המנות יש סלט קייל עם תותים, סלט קינואה עם תרד, קוביות סינטה ברוטב יין אדום, דג בקדאיף ופולנטה טבעונית עם פטריות ואספרגוס.

לביסטרו השכן

מל ומישל

בתפריט של השף ניר ויימן יחכו לאוהבים מנות כמו רביולי לוקוס בביסק סרטנים (72 ש"ח), קנלוני ברווז (102 ש"ח) וקינוח זוגי של ברד פודינג עם תותים (62 ש"ח).

למסעדת מל ומישל

מל ומישל. צילום: דניאל לילה
מל ומישל. צילום: דניאל לילה

ברנז'ה

מסעדת ברנז'ה במתחם שרונה תציע מנות כמו קרפצ'יו כבד אווז ופילה בקר (72 ש"ח), מוצרלה בפאלו עם אבוקדו (62 ש"ח), פילה בר ים עם ניוקי דלעת (142 ש"ח), קערת סרטנים עם חמאת סרטנים (98 ש"ח).

למסעדת ברנז'ה

ננוצ'קה

בביסטרו הטבעוני של ננה שרייר מציעים תפריט מעורר תשוקה שבו יככבו מנות כמו חמישה סוגי ממולאים עם פירות יבשים, קרפ גרוזיני ממולא בשקדים וקוקטייל פירות יער.

למסעדת ננוצ'קה

פטריקס

הבר האירי הממוקם בהוט ספוט בשד' רוטשילד מציע דיל לא רגיל – כל מי שירצה להזמין מישהו משולחן אחר לדרינק יקבל את המשקה בהנחה של 50 אחוז. בבר שני חללים נפרדים, אחד מהם מיועד למעשנים.

לפטריקס

פיצרוי

השף רועי גנצ'ולה יציע ספיישלים כמו פרוסות סינטה טלה עם אטריות סומן מטוגנות (48 ש"ח), ניוקי במילוי ברווז קונפי וקרם ארטישוק ירוק (42 ש"ח) וטרטר טונה אדומה עם סלק ובזיליקום (44 ש"ח). מנהל הבר, עומר גזית, יכין קוקטייל בקרדי סקסי.

למסעדת פיצרוי

פיצרוי. צילום: אבי סונגו
פיצרוי. צילום: אבי סונגו

אגאדיר

ברשת אגאדיר מציעים ארוחה במחיר של 190 ש"ח לזוג. בין המנות יהיו כרובית מטוגנת, קרפצ'יו פילה בקר, סיגרים עם צזיקי ומנה עיקרית של המבורגר מבשר ואגיו עם טבעות בצל קריספיות. לקינוח – מילפיי תותים.

ברשת אגאדיר

מטבח לילה

במסעדת מטבח לילה תחכה לאוהבים ארוחת טעימות זוגית שאותה רקח השף בועז פלד, במחיר של 190 ש"ח לסועד. הארוחה כוללת פתיח וקוקטייל זוגי, שתי מנות ראשונות ושתי עיקריות וקינוח זוגי. בין המנות יהיו פוקאצ'ה תותים עם גבינת סנט מור, סינטה עם סלט גרמולטה, דניס על הגריל, סלט דג ים עם קוביות אבוקדו, ומנה של שרימפס קריסטל עם תרד בלאדי.

למטבח לילה

טשרניחובסקי 6

בביסטרו הרומנטי יחגגו את הוולנטיין עם תפריט ספיישלים והופעה של שירי אהבה במחיר של 190 ש"ח לסועד. התפריט כולל קוקטייל סנגרייה, מנה ראשונה, מנה עיקרית, סלסילת לחמים וצלחת פטיפורים. בין המנות יגישו טרטר טונה אדומה עם קרם אבוקדו, קלמרי צרוב על קרם חצילים ושוק אווז קונפי ברוטב פורט.

לטשרניחובסקי 6

רולדין

לרגל חג האוהבים משיקים ברשת רולדין עוגות זוגיות: עוגת פריזייה המורכבת מבצק שקדים, מרמלדת פטל ומוס מסקרפונה עם תותים טריים; עוגת אבסולוט שוקולד עם ופל קראנץ', קרמל מלוח ומרנג קקאו. מחיר: 55 ש"ח.

בסניפי רולדין

מובינג בייקרי

לכבוד החג מציעים במובינג בייקרי שני קינוחים עשירים בשוקולד, מסקרפונה ולבבות – כל מה שצריך בשביל לאהוב מכל הלב: מוס מסקרפונה עם קולי פירות יער מעוטר במקרון לב פטל; מעדן שוקולד שחור וקציפת שמנת מעוטרים בלבבות שוקולד לבן ותחתית מקרון. מחיר למארז: 42 ש"ח.

למובינג בייקרי

מובינג בייקרי. צילום: אנטולי מיכאלו
מובינג בייקרי. צילום: אנטולי מיכאלו

נולה

הקונדיטוריה האמריקאית מציעה קולקציית עוגיות מיוחדת: עוגיות חמאה בצורת לב מעוטרות בכיתובי ולנטיין (16 ש"ח), עוגיות ג'ינג'ר ברד (10־12 ש"ח), קאפקייק שוקולד או וניל בציפוי קרם חמאה עם לב אדום (16 ש"ח) ופופ טארט במילוי ריבת תות בגלייז סוכר וסוכריות (16 ש"ח).

לנולה

וולנטיין בנולה
וולנטיין בנולה