שיר השכונה: אורבן בייקרי מתחדשת עם סניף חדש ביפו

תגידו מזל טוב, אח חדש נולד לסניף המקורי של אורבן בייקרי מרחוב נחמה. הסניף החדש והשיקי של אורבן בייקרי התמקם לו במתחם נגה ונכון לעכשיו, זה נראה שהוא משמש גם כמעדנייה וגם כמתנ"ס השכונתי

אורבן בייקרי יפו. צילום: יח"צ
אורבן בייקרי יפו. צילום: יח"צ
15 במרץ 2017

אם עברתם למתחם נגה ביפו ורציתם לדעת איפה כולם, תוכלו למצוא ולהכיר את תושבי השכונה במשכנו החדש של האורבן בייקרי ברחוב ניצנה עם הפנים לגינת המשחקים שבכיכר. אופיר לוי – שהקים את המאפייה הקטנטנה לפני כשנתיים בתחילת דרכו העצמאית ברחוב נחמה – לא דמיין אפילו לקראת מה הוא הולך. בתחילת דרכה הכילה המאפייה כשלושה שולחנות ישיבה ודלפק מכירה ללחמי מחמצת ומאפי בוקר. השכנים מהבניינים הסמוכים היו יורדים בסופי שבוע בספונטניות עם בקבוקי יין ועורכים קבלות שבת מאולתרות.

חמים ופריך. אורבן בייקרי מתחם נגה. צילום: אורבן בייקרי
חמים ופריך. אורבן בייקרי מתחם נגה. צילום: אורבן בייקרי

במבנה החדש מדובר בבית קפה רחב ידיים שמתנהל כמתנ"ס שכונתי שבו כולם מצ'טצ'טים פנים אל פנים עם כולם. התקרות הגבוהות מאפשרות למדפי הלחמים לטפס מעלה, ומול העיניים מוצב דלפק תצוגה מרשים למלוחים ומתוקים: מקל בריאות עם צימוקים ואגוזי מלך (14 ש"ח), קוקיז גאודה ופלפל קלוי (14 ש"ח), עוגת שמרים אישית עם שוקולד או עם ריקוטה (17 ש"ח), עוגה בחושה אישית עם פיסטוק ודובדבני אמרנה או פקאן ושוקולד (15 ש"ח), ויטרינת מתוקים. יש פה גם פה עמדה צדדית המתנהלת כמעדנייה עם מבחר כיכרות גבינה מהעולם וקערות ענקיות עם ארטישוקים כבושים. אם אתם לא נשארים לשתות פה קפה, תוכלו לאסוף מפה בגטים גאוניים, למלא אותם בגבינות ולערוך פיקניק על המגלשה שממול. בנסיבות הללו תוכלו להאמין שהחיים הם עוגיית סאבלה מאצ'ה.

Urban Bakery