איפה אתם בסדר? חוגגים את ליל הסדר במסעדות העיר

לא חייבים להיתקע אצל הדודה ממודיעין - אפשר גם לחגוג את ליל הסדר בסטייל

פסח. צילום: Shutterstock
פסח. צילום: Shutterstock
30 במרץ 2015

אדורה

השף אבי ביטון יפתח את ארוחת ליל הסדר בבחירה בין קונסומה של עוף וקניידלך לבין מרק קרם פול ירוק. אחר כך תמשיכו למקבץ פתיחים שיגיעו למרכז השולחן: סלט ביצי חופש ובוטארגו מאיטליה, כבד קצוץ עם שומן אווז, סלמון מעושן ואיולי עשבי תיבול, גפילטע פיש וחזרת חריפה וסלט חסה אייסברג וכרפס בוויניגרט חרוסת. מנת ביניים בארוחה תהיה ריזוטו שורשים ותרד תורכי, ואחריה מקבץ מנות עיקריות יוגשו למרכז השולחן כמו סינייה מוסר ים ומטבוחה חצילים, פילה בקר בדמי גלאס וכמהין וקדרת טלה עם סופריטו תפוחי אדמה. לקינוח תוכלו לזלול צלחת מלאה פטיפורים של פסח. תוספת של 25 ש"ח לסועד תעניק לכל אחד יין במזיגה חופשית במהלך כל הערב. 340 ש"ח למבוגר, 170 ש"ח לילד.

למסעדת אדורה

אדורה. צילום: קרן ביטון כהן
אדורה. צילום: קרן ביטון כהן

התרנגול הכחול

השף שאול בן אדרת יגיש תפריט הכולל ראשונות למרכז השולחן: כבד אווז בקלבדוס, ריזוטו משכר עם פורצ'יני וכמהין ועוד מנות יוקרתיות, חלקן מסורתיות וחלקן מפתיעות. העיקריות יהיו צוואר טלה ממולא אורז או קריספי בס שלם ברוטב לימונים, ולקינוח תותים עם קרם מסקרפונה ואצבע שוקולד רושה. הארוחה מגיעה עם מצות, צלחת סדר לברכות ויינות רקנאטי ללא הגבלה. ילדים יוכלו לקבל שניצל בציפוי כשר או המבורגר בלחמנייה כשרה לפסח, ויש גם מנות לצמחונים. 375 ש"ח (כולל יין).

למסעדת התרנגול הכחול

התרנגול הכחול. צילום: יח"צ
התרנגול הכחול. צילום: יח"צ

באבא יאגה

באבא יאגה תציע מנות ראשונות כמו פטה כבד ברווז במרסלה ופיסטוק, רוסטביף, גלילת פילה עוף, גרבלקס סלמון, וגם אוכל מסורתי כמו גפילטע פיש וסלט דגים מלוחים עם ביצה קשה ותפוחי עץ. למנת ביניים יהיה מרק עוף עם קניידלך, ולמנות עיקריות תוכלו להתלבט בין סטייק פרגית, קבב עם תפוחי אדמה ועוד. לסיום הארוחה יוגשו עוגה וגלידה. יינות בוטיק ישראליים ילוו את הארוחה. 320 ש"ח לסועד.

למסעדת באבא יאגה

Blackstone Bistro & Lounge

המסעדה הרמת גנית תקיים סדר פסח חגיגי עם תפריט שנבנה בהתאם לרוח החג, באינטרפרטציה עדכנית למנות מסורתיות. בתפריט המיוחד מנות ראשונות בסגנון טרטר פילה בקר ברוטב בלסמי מצומצם או גפילטע פיש על מרמלדת גזר, מנות ביניים כמו פילה לברק או מוסר ומנה עיקרית – קדרת עגל על פירה כמהין או אוסובקו טלה ביין. לקינוח יוגש פאדג' שוקולד בלגי או מרק פירות. 550 ש"ח למבוגר, 450 ש"ח לילד.

אהליאב 5 רמת גן, 9300033־03

הילטון

ליל הסדר במלון הילטון יתחיל במגוון מנות שיוגשו למרכז השולחן, בהן אנטרקוט כבוש, כבד עוף קצוץ וסשימי, ימשיך במנת ביניים של פילה דג ים צרוב או מרק עוף עם קניידלך ובמנה עיקרית של פילה בקר, וייחתם במרקיז שוקולד ופטיפורים. הארוחה מלווה ביינות ומחירה 1,235 ש"ח למבוגר. אם תרצו לקחת אוכל הביתה תוכלו לבחור ארוחה מלאה הכוללת סלמון מעושן, ניוקי או חריימה להתחלה, מרק עוף עם קניידלך באמצע ומנה עיקרית של סטייק פרגית, שוק אווז או אוסובוקו טלה ולסיום עוגת שוקולד או עוגת אגוזים. 255 ש"ח לארוחה בטייק אוויי ואתם שוטפים כלים בסוף הערב.

הירקון 205, 5202023־03