אם שותים – כן רוכבים: בייק קפה מחבר בין שתי אהבות גדולות

פעם הגעתם כדי להגיש תלונה על אופניים שנגנבו, היום תדוושו לכאן כדי לשתות קפה עם בעלי ישבנים חטובים. הכירו את בייק קפה: בית קפה בתוך חנות אופניים ברחוב הרכבת 

תפדלו לפה, בייק קפה. צילום: אנטולי מיכאלו
תפדלו לפה, בייק קפה. צילום: אנטולי מיכאלו
7 במרץ 2017

אם אתם רוצים לשתות בירה עם אנשים לבושים בטייץ צמוד ואופנתי, דוושו קצת הלאה משביל האופניים המוצל והנוח של שדרות רוטשילד והיכנסו לקפה. באותה נקודה שאליה הגעתם ברחוב הרכבת בכדי להגיש במרחב ירקון תלונה על זוג אופניים שנגנב מכם, ובאותו מקום ממש שבו שתיתם בירה כשפעל שם הבר טקסידרמי, עכשיו תוכלו לשלב את השתייה עם העיסוק באופניים, אבל בגישה אופטימית. זה יקרה בבייק קפה, שהחל לפעול לאחרונה. בתוך חנות אופניים גדולה שמתמחה באופניים למקצוענים לצד טיפוסים עירוניים המתייחסים לאופניים ככלי תחבורה פונקציונלי, ממוקם בר ישיבה שבו תוכלו לשבת ולהזמין אספרסו (6/7 ש"ח), הפוך (9/10 ש"ח) ובקבוק בירה (10 ש"ח), ובקרוב גם כריכים, מאפי בוקר ובירה מהחבית. הישיבה מתבצעת כמובן ממש בין צמיגים לחולצות זרחניות.

תפדלו לפה, בייק קפה. צילום: אנטולי מיכאלו
תפדלו לפה, בייק קפה. צילום: אנטולי מיכאלו

ארנון פישר, שמנהל את העסק, היה הבעלים של הבייק קפה הקטנטן ברחוב ברזילי שפעל במשך תשע שנים כחנות אופניים, ובשנה האחרונה ניתן היה ללגום שם גם קפה (לפני כן תפעל פישר חנות אופניים ברחוב המלך ג'ורג'). כאן מנסה פישר לתת ערך מוסף קהילתי לחובבי הרכיבה שמוצאים אצלו, מלבד זוגות אופניים, ציוד לרכיבה ושלל טיפים ואינפורמציה בנושא, גם מקום לפגוש עוד אנשים עם אותו תחום עניין.

אם אתם רוצים לפגוש את בעלי הישבנים הכי חטובים בעיר כשהם לבושים בטייץ צמוד, מוזר ואופנתי לסוגו ולשתות איתם בקבוק של בירה, דוושו קצת הלאה משביל האופניים המוצל והנוח של שדרות רוטשילד והיכנסו לקפה.

Bike Cafe