מצטערים, סגור: מסעדת בינדלה מודיעה על סגירתה

שוב מסעדה נסגרת ושוב זה קורה ליורם ניצן. אחרי שלוש שנות פעילות בלבד, בינדלה מודיעה על סגירתה בעקבות סכסוך עם בעלי הנכס. רבותיי ההיסטוריה חוזרת?

בינדלה. צילום: יח"צ
בינדלה. צילום: יח"צ

בדיוק לפני שנה דיווחנו לכם כאן על הצטרפותו של יורם ניצן לבינדלה והנה היום אנחנו נאלצים לדווח כך: אחרי שלוש שנות פעילות, מתוכן שנה בניצוחו של השף יורם ניצן (אקס מול ים) מסעדת בינדלה הודיעה היום כי היא סוגרת את הדלתות בעקבות סכסוך עם בעלי הנכס. בהודעה לתקשורת שיצאה נכתב: "לצערנו, בעקבות סכסוך עם בעלי הנכס בו פועלת המסעדה, אין באפשרותנו להמשיך ולהפעיל את בינדלה. איננו מאמינים שמילים אלו יוצאות מאיתנו ובנסיבות הקיימות לא ניתן לנו אפילו הזמן לעכל את הבשורה המרה". המסעדה תיסגר סופית ב-31.3 ועד אז יתקיימו ערבי פרידה, אז אל תפספסו.

לא עוד? טורטליני רוסיני בבינדלה. צילום: יהב יעקב
לא עוד? טורטליני רוסיני בבינדלה. צילום: יהב יעקב

בינדלה נפתחה בחודש מרץ 2014 כפיילוט של משפחת בינדלה מחוץ לגבולות אירופה (עד אז החזיקה המשפחה ב-40 מסעדות בשווייץ ויקב באיטליה). כריס בינדלה, הבן הצעיר, הגיע לארץ כחלק מחילופי סטודנטים. הוא התרשם ממזג האוויר ופגש את מי שהפך לבן זוגו, מה שהוביל להחלטה להשתקע בישראל. בינדלה החל לעבוד במסעדת סרדיניה כמלצר, כמארח ומאוחר יותר בתפקיד ניהולי, והתחבר עם השף רועי סופר. כשהוחלט על הקמת המסעדה הגיעו לארץ האחים כריס ורודי בינדלה, וסופר גויס לתפקיד השף. בפברואר שעבר עזב סופר את המסעדה ומקורבים סיפרו על סכסוך בינו לבין המשפחה. לנעליו נכנס השף יורם ניצן, שמספר חודשים לפני כן נותר ללא מסעדה אחרי שמול ים נשרפה.

בינדלה, יורם ניצן. צילום: יהב יעקב
בינדלה, יורם ניצן. צילום: יהב יעקב

כעת ההיסטוריה חוזרת על עצמה וניצן נאלץ להניח שוב את הסכין. בהודעה לתקשורת מודה המשפחה לעובדים וללקוחות. "מאז הגעתה לארץ של מסעדת בינדלה נפלה בחלקנו הזכות לארח קהל מדהים, לעבוד עם צוות מהטובים שאפשר לחלום עליהם וליהנות מהריגוש והסיפוק שבלבנות מותג מצליח בתל אביב שזוכה להכרה ברמה בין לאומית". עוד נמסר כי הבעלים כריס בינדלה רואה בישראל ובתל אביב בית שני, ובכוונתו להמשיך ולפעול בשוק המקומי ולהציג יוזמות עסקיות חדשות בעתיד. כולנו מחכים לראות מה יילד יום.