באנו לעשות שמח: מאליש משלב בר שכונתי עם תפריט אוכל

בר המאליש, שנפתח בצומת של יהודה הלוי־מזא"ה, הוא מה שקורה כשהבוקובסקי, הבלוק ורדיו EPGB נפגשים

מאליש בר (צילום: אנטולי מיכאלו)
מאליש בר (צילום: אנטולי מיכאלו)
11 בפברואר 2016

בשקט בשקט ובלי שאף אחד סימן אותו כמתחם, צומת הרחובות יהודה הלוי ומזא"ה הפך לאזור בלייני משגשג. עם הרסטו־בר צ'יקטי בצד אחד ובר הטנג'יר מצד שני, פתיחת מאליש הוכיחה באופן סופי שעבודות הרכבת הקלה לא מרחיקה תושבים מהאזורים המועדים לפורענות תחבורתית.

נדב שמואל, בועז צור ואורן שמר נפגשו לפני חמישה חודשים והתחילו לפנטז על החלום של כל חבורת גברים ממוצעת בתל אביב: איך ייראה הבר שהם יפתחו יחד. צור ושמר היו הבעלים של בוקבסקי והנביאים, שמואל גדל במיכטרוניקס ובבלוק, ויחד הם החליטו לפתוח את מאליש – בר שכונתי עם אוכל שמח. “מאליש הוא בר שכונתי באווירה סקסית. יש בו משהו נעים, פשוט ולא מתיימר", מספר שמואל בהתרגשות.

השילוב המקודש של בר שכונתי עם תפריט אוכל הגון. מאליש בר (צילום: אנטולי מיכאלו)
השילוב המקודש של בר שכונתי עם תפריט אוכל הגון. מאליש בר (צילום: אנטולי מיכאלו)

את התפריט – מנות בר שמחות עם טוויסטים בגובה העיניים – בנתה עיתונאית האוכל הילה אלפרט שמלווה את החבורה מהפתיחה. תמצאו בו דאקוס – סלט עם לחם קלוי, שמן ועגבניות (24 ש"ח); 123 דג מלוח – לקרדה, סלמון ומטיאס על מסקרפונה בשמן זית וקליפת לימון (33 ש"ח); לחמנייה לפועל – לחמנייה עם כדורי בשר ברוטב אדום, טחינה, צנונית, פלפל ירוק ועלי בזיליקום (39 ש"ח); פסטרמה בלחם – לחם קסטן, חמאה, דבש וחרדל עם פסטרמה הודו וירקות (31 ש"ח) ועוד.

השילוב של בר שכונתי עם תפריט אוכל הגניב את החבר׳ה של רדיו EPGB, ומהר מאוד הם נכנסו כשותפים במאליש. “הרדיו מלווה אותנו כמו אח גדול. נרקמה בינינו חברות מעניינת שתוליד בעתיד הקרוב לא מעט שיתופי פעולה״.

מאליש בר