נפתח בר חדש שדואג לא להכביד על הכיס שלכם

אם הפוליטיקאים לא עוזרים לנו, לפחות שר המשקאות כן - חנות המשקאות היפואית שמנסה להתמודד עם יוקר המחיה, מתמקמת בלב תל אביב עם בר חדש ומציעה משקאות ב־70 אחוז מהמחיר של מתחריה

שר המשקאות באבן גבירול (צילום: אנטולי מיכאלו)
שר המשקאות באבן גבירול (צילום: אנטולי מיכאלו)
9 ביוני 2016

כמו שאר השרים בממשלה גם שר המשקאות הבין שהישראלים קורסים תחת יוקר המחיה. אלא שבניגוד לשרים האחרים שלא הטריחו את עצמם לעסוק בעניין, שר המשקאות פותח השבוע סניף שלישי לעסקי המשקאות שלו בלב תל אביב. כבוד השר, אביתר סדן, מפעיל זה תריסר שנים חנות לממכר משקאות ברחוב שלבים ביפו, ונוסף הוא מפעיל חנות שהפכה לבר שוקק ברחוב תובל ברמת גן.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:
5 יקבים שמתכננים לכם חוויה קולינרית בשבועות
סרווסריה: לא מצליחה להמריא תחת הנהגתו של השף החדש
ערב גבינות ובירה: יש דבר כזה, וזה אפילו הולך מעולה

תפיסת העולם של השר מנחה אותו למכור אלכוהול במחיר נמוך בכ־30 אחוז מהנהוג בשאר הברים. למשל: צ'ייסר של ג'יימסון, ערק או טובי ב־10 ש"ח; שליש גולדסטאר מהחבית ב־18 ש"ח, שליש מלכה 19 ש"ח, ועוד עשרות בירות בחלוקה לפי ארצות המוצא ויינות בכוס או בבקבוק (מבחר בקבוקי יין בכ־80 ש"ח). כמו כל השרים, שר המשקאות החל משלב מסוים לטמון את ידו בצלחת והוא דואג לארוחות קלילות לצד המשקאות. בורטה טרייה של דותן מוגשת עם פסטו ועגבניות שרי, לחמג'ון וצלחות של גבינות.

בבר שייפתח השבוע בפינת הרחובות אבן גבירול והנביאים יהיו 50 מקומות ישיבה לאורך שולחנות בר גבוהים בפנים ובחוץ. מדפי תצוגה למשקאות מרפדים את קירות המבנה הספון עץ ובנוי באופן נעים. האם שר המשקאות מבשר על ניצנים ראשונים של שינוי בממשלה?

שר המשקאות, אבן גבירול 35 תל אביב,
ראשון־חמישי 9:00־אחרון הלקוחות, שישי סגור, שבת שעה אחרי כניסת השבת־אחרון הלקוחות, 3989352־052