גו דושי: סופרפוד בוטיק של דושי לייטרסדורף נפתח להרצה

אחרי שחיכינו בסבלנות, הנה זה קורה: בוטיק האוכל הטבעוני של דושי לייטרסדורף, סופרפוד בוטיק, סוף סוף נפתח להרצה. אז מה מחכה לכם שם? ראפ פשתן עמוס בירקות, ארוחת בוקר בריאה וחדשנית, קינוחים בשיטת רוא פוד ועוד הרבה פינוקים בשיטת 'גראב אנד גו'

קלין פוד, כל מה שבריא לנו, אבל גם טעים. צילום: shutterstock
קלין פוד, כל מה שבריא לנו, אבל גם טעים. צילום: shutterstock
19 במאי 2017

בית האוכל הקטנטן מול כיכר הבימה מבית היוצר של דושי לייטרסדורף, הבעלים והיזמית של מסעדת דלאל ודלאל הקונדיטוריה בנווה  צדק, נמצא במעקב דרוך כבר מספר שבועות. כדי לפצח את סוד האוכל הבריאותני כך שלא ידיף ריח של מזון לתוכים, נדרשת השקעה עצומה של זמן, ידע, סבלנות ותקציב. לייטרסדורף לא עשתה פה קיצורי דרך. כפי שסיפרנו לכם כאן לראשונה, בעזרת המומחית לתזונה טבעית, אביבית כהן, בנתה לייטרסדורף תפריט המחולק לפי צבעי האוכל והערכים החיוביים שהוא בורך בהם. התפריט מכיל כמויות אדירות של מזונות על עתירים באומגה 3, נוגדי חימצון וויטמינים כמו צ'יה, ג'וג'י ברי, מאצ'ה וספירולינה.

לקחת וללכת, סופרפוד בוטיק של דושי לייטרסדורף.
לקחת וללכת, סופרפוד בוטיק של דושי לייטרסדורף.

תמצאו פה למשל ראפ של פשתן שבו הבצק, שאינו מכיל גלוטן נוצר בייבוש איטי במכשיר ייעודי מיוחד. הראפ ממולא בירקות, בטטה אפויה, אבוקדו, נבטים וטעמים חרפרפים בלי בושה (32 ש"ח). לקרקרים העשויים פשתן טעם עז של רוזמרין, ובנוסף תגלו כאן מבחר של סלטים וקינוחים בוויטרינה המתבססים על שיטת גראב אנד גו.

ראפ סופר פוד, מלא בכל טוב. סופרפוד בוטיק.
ראפ סופר פוד, מלא בכל טוב. סופרפוד בוטיק.

המקום אמנם רק נפתח להרצה אבל כבר תמצאו מנות דוגמת 'בוקר ברגוע' שעשויה שיבולת שועל וצ'יה בחלב שקדים וקוקוס, גוג'י בר וגרנולה. מנה של צ'יה גודנס עם יוגורט קשיו מאצ'ה ופודינג צ'יה על חלב שקדים, אגס וגרנולה. חביתת עדשים, כרישה ופטריות בכריך מחמצת (29-47  ש"ח למנה גדולה יחסית). בין הקינוחים אנרג'י מוס קקאו רוא (14 ₪) וגם משקאות, כולל סחוטים בכבישה קרה ואופנתית, למשל מיץ בכבישה קרה של גזר, תפוח, תפוז, ליים וג'ינג'ר. (26 ₪).

פתוח להרצה, סופרפוד בוטיק של דושי לייטרסדורף.
פתוח להרצה, סופרפוד בוטיק של דושי לייטרסדורף.

מדובר במקום טבעוני, מרבית המוצרים ללא גלוטן, מותקנים בשיטת הכנה של רוא פוד ללא מניפולציה של עיבוד, חימום, חומרים משמרים/מייצבים וצבעי מאכל (ירקות, פירות, קטניות, שקדים, אגוזים ואבקות סופר פוד). לחובבי הזרם הקולינרי של אוכל בריא ההתלהבות מובטחת, למתחילים שווה לנסות, יש סיכוי טוב שתתאהבו.

סופרפוד בוטיק