בוא לבר: הברים המוזרים ביותר בעולם

במערת נטיפים, בתוך עץ ענק, בשירותים ציבוריים ישנים או חצוב בקרח - אלה הם הברים המשונים ביותר בעולם

The IceBar. תמונת יח"צ
The IceBar. תמונת יח"צ
1 בפברואר 2015

לכל בר האופי והאוירה שלו. לא נשמיץ את הבר השכונתי החביב עליכם, אבל ישנם מקומות שלוקחים את המקוריות שבבילוי למקום אחר לגמרי. אספנו עבורכם רשימה של המקומות המקוריים, המעניינים, היחודיים והביזאריים ביותר להשתכר בהם ברחבי העולם, שיגרמו לכם להרגיש שהמציאות מתערערת עוד לפני ששתיתם משהו.

Ladies & Genteman, לונדון

בר הקוקטיילים ליידיז & ג'נטלמן בקנטיש טאון שבלונדון נפתח אך לאחרונה, וכבר זוכה לפופולריות רבה ומלא עד אפס מקום. מילוי החלל אינו מהווה משימה מורכבת – הבר הזעיר נפתח בחלל תת-קרקעי שבמקור שימש כשירותים ציבוריים. העיצוב הפונקציונאלי המקורי נשמר, והבר מורכב משני חללים שביניהם חלל מאוחד, המשמש בתור בר. בליידיז & ג'נטלמן מוגשים קוקטיילים, וכאמור, מומלץ להזמין מקום מראש – אחרת לא תזכו להכנס, ותאלצו להתאפק.

 

Baobab Bar, דרום אפריקה

תמיד חשבנו שהנסיך הקטן עוד ישקע בדכדוך וישתה את מחשבותיו לשכרה – הכירו את בר הבאובב בדרום אפריקה, שמציע למתארחיו לשבת לשתות בתוך עץ באובב ענק שגילו כששת אלפים שנה. הבר ממוקם בפרובינציית לימפופו שבדרום אפריקה, שבעצמה נשמעת כאילו נלקחה הישר מתוך ספר ילדים. העץ החלול מתנשא לגובה של 72 רגל, ובתוכו ממוקם בר שיכול להכיל עד 40 איש ואת כל חלומות הילדות שלנו.

 

The IceBar, שוודיה

בעיירה הקטנה Jukkasjärvi (ויתרנו על ההגיה מראש) שבשוודיה, שוכן ה-"IceBar" בתוך המלון "IceHotel" החצוב כולו בקרח. הבר פתוח מאז שנת 1994 (איפה הוא היה ברצח רבין?) ומתגאה, כמו עסקים רבים אחרים המוכרים לנו – בהיותו "המקורי", משל היה בית הפנקייק. המשקאות בבר מוגשים בכוסות עשויות מקרח, והבליינים מוזמנים לפזז על רחבת הקרח שבמקום. בר הקרח נפתח בכל שנה במהלך חודשי החורף, כאשר בכל גלגול הוא עוטה פנים אחרות ואחראים לעיצובו אמנים שונים ומגוונים.

 

Exchange Bar and Grill, ניו יורק

הבר, השוכן בשדרה השלישית בניו יורק, מתגאה בהיותו בר הבורסה הראשון בעולם – ובו מחירי המשקאות יורדים או עולים על פי היצע וביקוש. אם אתם אוהבים משקה ממש אזוטרי, או חובבי כלכלה מושבעים שקשה להם להתנתק מהעבודה – זה המקום בשבילכם. הבר מציע גם רגעים של "משבר כלכלי", בהם מחירי המשקאות צונחים לרצפה – 2 דולר על כל הבירות במקום ו-4 דולר למשקאות היקרים ביותר.

משחק החיים. Exchange Bar and Grill. תמונת יח"צ
משחק החיים. Exchange Bar and Grill. תמונת יח"צ

Alux Restaurant & Lounge, מקסיקו

למתגעגעים לפלינסטונס – הבר-מסעדה אלוקס בפליה דל כרמן שבמקסיקו ממוקם בתוך מערת נטיפים תת-קרקעית. העיצוב הקפיד, בכוונה או לא, לחזור בעצמו אחורה בזמן לתקופות חשוכות במיוחד, והוא כולל ספות ומושבים מנומרים, ותאורה צבעונית מתחלפת בצבעים כחול, ורוד וסגול שמוקרנת על עמודי הנטיפים שבמקום.

 

B.E.D, מיאמי

B.E.D – ראשי תיבות של Beverage, Entertainment & Dining (משקאות, בידור ואוכל), שמרכיבות, שלא במקרה, את המילה "מיטה". הבליינים בבר יושבים על גבי מיטות שעליהן מוגשים השתיה והאוכל שהמקום מציע מתוך התפריט. אם אהבתם את הרעיון, תשמחו לדעת שניתן לערוך שם גם אירועים רבי-משתתפים. עכשיו רק צריך לטוס למיאמי.

Casa Pocho, ספרד

חלום שהתגשם – ברוכים הבאים ל-Casa Pocho, הבר היחיד שבו אתה מגדף אנשים עוד לפני ששתית. הבר, הממוקם בולנסיה שבספרד, מציע משקאות וטאפאס חינם ללקוחות שמקללים את האמ-אמא של הברמן. אם חשבתם שתוכלו לפלוט איזו קללונת ולעבור, כדאי שתדעו שההנחות ניתנות רק למקללים משקיענים במיוחד, שמציגים ארסנל משובח ומקורי של העלבות לברמן. על פי טענת השותפים בבר, הרעיון עלה במטרה לייצר רגיעה עבור אנשים בצל המשבר הכלכלי, ומנצלים אותו אנשים מכל הגילאים. אנחנו נמשיך להמתין בקוצר רוח למימוש ההבטחה לדרכון ספרדי.

[tmwdfpad]

The Clinic, סינגפור

אם טסתם לחו"ל ואתם מתגעגעים לפסיכולוג ורוצים להטביע את יגונכם בטיפה המרה – אתם מוזמנים לבקר בבר הקליניקה, שמציע עבור מבקריו חויית בילוי של בית חולים. הבליינים האמיצים יושבים על כסאות גלגלים ומסבים לצד שולחנות ניתוחים, השתיה מגיעה בתוך שקיות עירוי או מבחנות, ואם תחשוק נפשכם באוכל – הוא יגיע בתוך קערה דקורטיבית ומעוררת תיאבון בצורת כליה. אם תוכרעו על ידי האוכל והשתיה- ישנה אפשרות לנמנם על מיטות חולה, ואחרי שתאגרו אנרגיה תוכלו להמשיך לפזז במועדון שנקרא המורפיום, ונמצא בתוך הבר.

הפעם מתחילים את העבר בבית החולים. The Clinic, סינגפור. תמונת יח"צ
הפעם מתחילים את העבר בבית החולים. The Clinic, סינגפור. תמונת יח"צ

The Desert Cave Hotel, אוסטרליה

אם אוסטרליה עצמה לא רחוקה ומבודדת מספיק בעיניכם, אתם מוזמנים לבלות כמה ימים רצופים של טיסות ושל נסיעות ממושכות כדי להגיע לאחד הברים המבודדים בעולם, הממוקם ליד עיירת המכרה קובר פידי שבדרום אוסטרליה – שרובה ממוקם מתחת לפני האדמה. העיירה זעירה בגודלה, ומוקמת ליד מכרות אופל עצומים במדבריות מאות קילומטרים מכל עיר בגודל סביר. הבר עצמו נמצא במערת כריה מתחת לפני האדמה, ויבטיח למיזנטרופים שביניכם כמה רגעים של שקט מקסימלי.

תמונה משותפת של כל אנשי העיירה. The Desert Cave Hotel. תמונה יח"צ
תמונה משותפת של כל אנשי העיירה. The Desert Cave Hotel. תמונה יח"צ