קיץ לוהט: הגלידרייה החדשה של R2M נפתחה, רצנו לטעום

בקצה הצפוני של רחוב דיזנגוף נפתחה היום הגלידרייה החדשה CRE'ME. במקום תמצאו ארבעה טעמים של גלידה שמשתלבים באלגנטיות עם קינוחי הבייקרי המוכרים. הגלידה אגב, מבוססת על חומרים טבעיים בלבד אז אפשר לטרוף ללא רגשות אשם

גלידה מחומרים טבעיים בלבד,  CREME. צילום: עידית בן עוליאל
גלידה מחומרים טבעיים בלבד, CREME. צילום: עידית בן עוליאל
5 ביוני 2017

כמו שהבטחנו לכם לפני שלושה חודשים, הגלידרייה החדשה מבית R2M נפתחה ממש היום והביאה עימה את הקיץ עם משבים רעננים ומתוקים של גלידה טרייה. מאחורי הקלעים, העבודה ארכה הרבה מעבר לשלושה חודשים, כבר שנה וחצי שהקונדיטור נבו פרי עושה טסטים בהכנת הגלידה המושלמת. בתום שתי גיחות להשתלמויות מקצועיות באיטליה וביקור של המאסטר הגלסייר האיטלקי בארץ, ניצב עכשיו פרי מול הגלידריה החדשה מבית הבייקרי שצבועה בורוד זועק ואלגנטי בו זמנית והוא מתבונן על תגובות הקונים בדאגה.

עליסה בארץ הפלאות. CREME. צילום: עידית בן עוליאל
עליסה בארץ הפלאות. CREME. צילום: עידית בן עוליאל

כל הגלידות והתוספות במקום נעשו מחומרים טבעיים וללא צבעי מאכל. צנצנות המרנגים הצבעוניים, שמגדירות ומעצבות את המקום מטעות. פרי מסביר שכל גוון נעשה בעזרת גווני צבעים טבעיים של גזר, אצות וכו'. המחיות, שנוצרות בקונדיטוריה של הבייקרי, הופכות לגלידה בוויטרינה של הגלידרייה בדיזנגוף ובתוך ארבע דקות של ערבול מאסיבי נוצרת כאן גלידה טרייה.

שילוב מנצח, גלידת פיסטוק עם טארט מרנג לימון מניאטורי. צילום: שירה אדלר
שילוב מנצח, גלידת פיסטוק עם טארט מרנג לימון מניאטורי. צילום: שירה אדלר

היום תמצאו כאן ארבעה טעמים: סורבה מנגו מתוק מאוד, גלידת וניל מעודנת מנוקדת בוניל אמיתי שרוקן מתרמילים, גלידת פיסטוק נפלאה ולא מאוד מתוקה וגלידת שוקולד מהטעימות שיזדמן לכם לאכול. מדובר בגלידת שוקולד שעשויה משוקולד ולרונה שמונים אחוזים של מוצקי קקאו, שנעשתה בכזה הרכב חומרים מדוייק כך שהיא עשויה במרקם רך ונימוח של מוס חלק ומייצרת אפטרטייסט שוקולדי מובהק בפה למשך פרקי זמן ממושכים. בטעם היא תמשיך ותלווה אתכם עד הבית. עוד כדאי לנסות את חלת הבריוש הלימונית ממולאת בגלידה לבחירתכם ומעוטרת בשלל תוספות לבחירה (16 ש"ח), סנדוויץ' קטן וממזרי.

 

גלידה מבית R2M. צילום: טל סיוון ציפורין
גלידה מבית R2M. צילום: טל סיוון ציפורין

המחירים לגמרי מאופקים. גלידה בגביע קטן (15 ש"ח), וניתן לבקש תוספות שכלולות במחיר דוגמת שטרויזל, פרלינים, פולי קקאו גרוסים, פיסטוקים מקורמלים, וכאמור מרנגים בכל הצבעים. בין מנות הקינוח שמתבססות על הבייקרי תמצאו וניל בראוניז ושוקולד (28 ש"ח), וניל שזיפים בברנדי (28 ש"ח). אם תיקחו חצי ליטר גלידה הביתה (38 ש"ח) תוכלו להעשיר את הגלידה בדובדבני אמרנה, שטרודל בננה, רוטב טופי קר, עוגיות מקרון ועוד (5-36 ש"ח לתוספת).

CR'EME