החיים דבש: עוגות מומלצות לראש השנה

הקינוחים, המאפים והלחם שימתיקו לכם את החג

ראש השנה בבייקרי. צילום: יח"צ
ראש השנה בבייקרי. צילום: יח"צ
17 בספטמבר 2014

לחם ארז

ברשת לחם ארז תמצאו קולקציית חג הכוללת מתוקים לצד חלות לא שגרתיות. יהיו שם בין היתר עוגת דבש קלאסית, שטרוייזל דבש ותמרים עם אגוזים, טארט תפוחים וקרם פטיסייר 39־42 ש"ח), וחלות כמו חלת שבלול עם גבישי סוכר וחלה קלועה מקמח מלא ודבש.

ללחם ארז – סניף אבן גבירול

צילום: דן פרץ
צילום: דן פרץ

שמו הקונדיטוריה

השף קונדיטור החביב מיקי שמו מציע קולקציית עוגות דבש בחושות ועוגות קלאסיות נוסף לעוגות תפוחים ועוגיות. במוצרים יש בריוש בציפוי שקדים במילוי קרם וניל (49 ש"ח), מוס דבש על תחתית שוקולד ואגוזים (69 ש"ח לפס), עוגת דבש ושזיפים (38 ש"ח) ועוגת תפוחים ודובדבנים (38־59 ש"ח).

לקונדיטוריה שמו – סניף רמת אביב

צילום: דניאל לילה
צילום: דניאל לילה

רולדין

מלבד קולקציית העוגות המסורתיות של הרשת, משיקה השנה רולדין גם קולקציית קינוחי פרווה חגיגית. בקולקציה הרגילה יש בין היתר טארט טאטן (89 ש"ח) ועוגת תפוחים ואגוזי לוז (44.90 ש"ח), ובקולקציית הפרווה יש עוגת דבש עם אגסים ושטרוייזל (36.90 ש"ח) ועוגת תפוחים עם קרם שקדים (59.90 ש"ח).

לרולדין – סניף אלנבי

צילום: רונן מנגן
צילום: רונן מנגן

טאטי לחם

המאפייה המשובחת של טאטי מציעה לקראת ראש השנה קולקציה של לחמים, עוגות ועוגיות על טוהרת הדבש. במוצרים תמצאו לחמניות תמרים ותפוחים (4.5 ש"ח), עוגת דבש ותפוחים (52 ש"ח), עוגת דבש וריקוטה (47 ש"ח לפס) וטורט וניל ודבש (63 ש"ח).

לטאטי לחם

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

מתוקה

הקונדיטוריה המתוקה של מתוקה מציעה מגשי אירוח מוכנים. שלישיית עוגות דבש (69 ש"ח), מארז פיננסייר מרציפן (44 ש"ח), מגש פירות עם פלחי תפוחים, דבש, תמר ממולא מרציפן (136 ש"ח).

לקונדיטוריה מתוקה

מאפיית לחמים

הקולקציה של הקונדיטור אורי שפט כוללת השנה בין היתר עוגת דבש קלאסית (39 ש"ח), חלת מרציפן (59 ש"ח), חלה בדבש (55 ש"ח), קרמבל תפוחי עץ (49 ש"ח) ושטרודל תפוחים (45 ש"ח).

למאפיית לחמים – סניף החשמונאים

אוטמזגין

השף קונדיטור דודו אוטמזגין מציע את עוגת המדוביק המסורתית בפרשנות אישית שלו, הכוללת שכבות בצק דבש אפויות שביניהן קרם דבש עדין וריבת חלב (85 ש"ח לפס).

לקונדיטוריית אוטמזגין

דלאל

את ראש השנה חוגגים בקונדיטוריה של דלאל עם עוגת דבש הכוללת בירה שחורה ואגוזי מלך (42 ש"ח), עוגת דבש מסורתית (42 ש"ח), טארט שקדים ותפוחי עץ (90 ש"ח) ועוגת שכבות עם דבש וקרם גבינה (90 ש"ח).

לדלאל

צילום: דבורה אורבך
צילום: דבורה אורבך

מובינג בייקרי

בקונדיטוריה של המובינג בייקרי מציעים קראנץ' שמרים במילוי תפוחי עץ וקרם שקדים (44 ש"ח), בוואריה רכה על טורט אגוזי לוז ודבש (75 ש"ח), עוגת דבש ותבלינים (33 ש"ח) ושטרודל תפוחי עץ (39 ש"ח).

למובינג בייקרי

צילום: בועז לביא
צילום: בועז לביא

בייקרי

כמדי שנה, גם הפעם הקונדיטוריה של הבייקרי מציעה מבחר אייטמים שכל אחד מהם בינגו: יש שם עוגת דבש עם סילאן ואגוזים (35 ש"ח), עוגת ריז'יק עם שמנת חמוצה (65 ש"ח) וגביע ענקי של טרייפל עם קרם מסקרפונה ופירות טריים (130/210 ש"ח). השנה מצטרפת לחגיגה גם עוגת סילאן טבעונית.

לבייקרי – סניף אבן גבירול

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ