הכינו את המרפקים: הסניף החדש של הוויטרינה נפתח הערב

הסניף השני, ויטרינה לילי, נפתח בלילינבלום פינת נחלת בנימין. בתפריט: טאקוס ממולאים בבשר או בשוקולד והמבורגר צמחוני. הולך להיות צפוף

ויטרינה. צילום: אינסטגרם ויטרינה
ויטרינה. צילום: אינסטגרם ויטרינה
22 במאי 2016

המבורגר שמנמן שמתכרבל בגבינה כחולה, צ'יפס דקיק שעשוי מתפוחי אדמה ומבטטה ומתרענן מנגיעות של קליפת לימון מגורר – זה מה שגרם להמוני קרניבורים רעבים לצבוא על הוויטרינה בתורים אימתניים בכל ערב. מהיום נתי מנשה, האיש שמאחורי הוויטרינה, מציע פתרון לפיצוץ האוכלוסין באבן גבירול: סניף גדול במיוחד של הוויטרינה בלילינבלום פינת נחלת בנימין, שמזמין לשבת לצד שולחנות או לאורך בר על כסאות זהב גבוהים.

ויטרינה, סניף לילינבלום
ויטרינה, סניף לילינבלום

בנוסף להמבורגרים הבשריים (60-75 ש"ח עם צ'יפס ותוספות), מציע פה מנשה טאקו'ס, המיוצרים במקום מקמח פולנטה, וממולאים בשורט ריבס במרינדה קוריאנית, שנצרבו על גריל להבה פתוחה. בורגר צמחוני מותקן כאן מפטריית פורטבלו ענקית שנחצתה לאורכה וזכתה למילוי של צ'אדר וגאודה שמתמוססות בטיגון של הפטרייה על המחבת (40/ 55 ש"ח), תמצאו כאן גם סלט עוף ברוטב אסייתי עם וונטון ואטריות אורז (45 ש"ח), ואפילו קינוחים של טאקו שוקולד עשוי וופל עם גלידת וניל בציפוי שוקולד, ועוגיות חמאת בוטנים ושוקולד.

המבורגריית ויטרינה (צילום: אינסטגרם ויטרינה)
המבורגריית ויטרינה (צילום: אינסטגרם ויטרינה)

זה לגמרי מושחת כמו שזה נשמע, כולל הלימונדה בצנצנת המוכרת מאבן גבירול (8 ש"ח), ובירות שמחדדות את אופיו של הבילוי במחיצת סוג המזון הטראשי המופלא הזה (18-23 ש"ח).  התפריט אמנם פונה לחוף המערבי עם רעיונות מקסיקניים-קוריאניים וצפון אמריקאיים קלאסיים, אבל העיצוב מתכתב לא מעט דווקא עם מיאמי באמצעות טפט פלמינגו בשירותים, שהוורוד פלמינגו מבצבץ לאורך כל המסעדה. מנשה מבין שגם כאן זה הולך להיות אינטנסיבי לכן הוא פותח מהיום רק בערבים. בעוד שבועיים יפתח כבר משעות הצהריים. בכל מקרה סופי שבוע בחודש הקרוב הם בכלל לא אופציה.

ויטרינה לילי, לילינבלום 40 תל אביב, ראשון-חמישי 18:00-23:00, 03-6164118