הכירו את אחד העם 1: המסעדה החדשה של מיכל אנסקי בנווה צדק

מיכל אנסקי, הצלע הנשית בחבר השופטים במאסטר שף, תפתח בעוד כחודש את מסעדת אחד העם 1 בנווה צדק

צילום: איליה מלניקוב
צילום: איליה מלניקוב
13 באפריל 2015

לפני פחות משעה חשפה בחשבון האינסטגרם שלה, אושיית הקולינריה והצלע הנשית בתכנית מאסטר שף, מיכל אנסקי, את שמה של המסעדה החדשה שלה: אחד העם אחד. המסעדה החדשה של אנסקי תקום בתחילת חודש יוני בנווה צדק, בחלל שאכלס בעבר את מסעדת ננה בר במשך למעלה מעשור, בכתובת הנושאת את שם המסעדה – אחד העם 1. אנסקי, מבעלי שוק נמל תל אביב, עתידה לפתוח בקרוב שוק אוכל בניו יורק.

התפריט בשלב זה טרם נחשף, אך למערכת נודע כי אנסקי עובדת על המנות יחד עם אמה, העיתונאית בדימוס שרי אנסקי, ומי שמחזיקה את דוכן הסנדווצ'ים המוצלח בשוק הנמל – שרי הרינג.

https://instagram.com/p/1a-LJjNqvy

אנסקי, תושבת השכונה, אישרה את הדברים והוסיפה בתגובה:  "כרגע זו פנייה רק לגיוס עובדים. אני מתרגשת מאוד, בימים אלה אנחנו נכנסים לשיפוץ שיימשך עד סוף חודש מאי, ובתחילת יוני נתחיל את הפעילות. את הפנייה הראשונה בנושא עשיתי דווקא באינסטגרם כי אני מרגישה שאני מנהלת כיום סוג של מערכת יחסים עם העוקבים שכותבים לי ומתייגים אותי בדברים שהם מכינים. הפנייה אליהם נעשתה באופן ישיר כי אני רוצה שהעובדים שיגיעו למסעדה יהיו כמו משפחה. האוכל שנגיש יהיה בסגנון פארם טו טייבל, וחומרי הגלם שבהם נשתמש יהיו ברובם חומרי גלם מקומיים שיגיעו מהחקלאים בארץ שאיתם אני עובדת  בשווקי האיכרים שלי בכל הארץ".

האימא עוזרת עם התפריט, שרי אנסקי ועזרא מרמלשטיין. צילום: גיא נחום לוי
האימא עוזרת עם התפריט, שרי אנסקי ועזרא מרמלשטיין. צילום: גיא נחום לוי