הכריכים החדשים שאתם חייבים לטעום

הייפ הכריכים בעיר מסרב לדעוך - מפיתה מבצק חלה בצ'יריפום ועד כריך גורמה מפנק במלגו ומלבר. קבלו ארבעה להיטים חדשים בזירה

כריך בסבתא. צילום: גאלה זרוביץ
כריך בסבתא. צילום: גאלה זרוביץ
25 באוגוסט 2015

[tobezeqindex category="%22%u05D3%u05D5%u05DB%u05E0%u05D9%20%u05DE%u05D6%u05D5%u05DF%22" city="%22%u05EA%u05DC%20%u05D0%u05D1%u05D9%u05D1%22" ]

מיקס נקניקים צלויים

שי ווקראט וגל הירש (מהסינטה בר) פותחים סניף לסנדוויצ'ייה סבתא מחיפה בתל אביב. השם סבתא אמור לשקף את תפיסת העולם של המקום – הום מייד. הלחמנייה אפויה בסגנון שבין לחמנייה פשוטה המוכרת מתופעת "השוקו ולחמנייה" עד לחלה. הלחמניות מגיעות כמעט אפויות ומשלימות את תהליך האפייה כשהן חצויות על הפלנצ'ה. מתוך מבחר כריכי הרוסטביף וההודו, הכי מבוקש בחיפה הוא כריך של מיקס נקניקים צלויים. הנקניקים מיוצרים במפעל זילבר בליין מיוחד. על הפלנצ'ה יוסיפו לנקניקים גבינת גאודה וקונפי סבתא חריף (32 ש"ח). גזוז אלכוהולי אמור להקפיץ את החוויה (19 ש"ח).

לסבתא

כריך פלסטיני

קיוסקו מתמחים בהכנת כריכי פניוטלה איטלקיים מבצק פיצתי. ההברקה של המקום היא הכריך הפלסטיני המכיל בשר טלה עם בהרט, הל, פטרוזיליה, בצל, טחינה ירוקה, יוגורט עזים בנענע, צנוברים, חציל שרוף על האש וירקות פרוסים דק במנדולינה: עגבנייה, מלפפון, בצל סגול ונוסף לכך עלים כמו בייבי ארוגולה (38 ש"ח). משקה הבית הוא קוקטייל מנגו חסר אחריות: ברד של מנגו אמיתי, טקילה, טריפל סק קוואנטרו, מיץ תפוזים סחוט טבעי עם שוקולד ודומדמניות (28 ש"ח).

לקיוסקו

קורנביף עם חרדל תותים

הלהיט המסתמן של ניו יורק דלי החדשים בשרונה מרקט: כריך קורנביף עם חרדל תותים, עגבניות תמר, ארגולה ואיולי של שום פרסי בבגט לבן (35 ש"ח לכריך שמכיל 120 גרם בשר). הכריך מגיע עם מלפפוני פיקלס אמריקאיים ביתיים ובוטנים בקליפה.

לניו יורק דלי

כריך בניו יורק דלי
כריך בניו יורק דלי

סנדוויץ' מס' 2

המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים השלים השבוע פיתוח של המצאה שערורייתית, שנקראת פה סנדוויץ' מספר 2. נתח אונטריב מבושל, פרוס דק עד שקיפות, חוזר לסיר לבילוי עם רוטב צ'ילי ואחרי בישול נוסף נכנס ללחמנייה רכה. בשלב הזה הלחמנייה כולה נטבלת ברוטב שבסיר, והלחם הספוג רוטב מקבל נגיעה של חזרת לבנה ושליכתא של רוטב פטרוזיליה בסגנון צ'ימיצ'ורי עשיר בשום. (39 ש"ח).

המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים

המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים.צילום: אסף רונן
המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים.צילום: אסף רונן