תעמיס לי: המבורגר וכנפיים בטעם ביסלי, טעמנו ורצנו לספר

רשת BLACK משלבת ידיים עם אסם ומשיקה המבורגר בטעם ביסלי ומנת כנפיים לוהטות שיצופו ב... ניחשתם נכון, ביסלי. וזה לא הכל, גם הפוך הולך: ביסלי בטעם המבורגר או כנפיים, מה שתבחרו. מה חשבנו על החידוש?

המבורגר בלאק- ביסלי. צילום: יורם אשהיים
המבורגר בלאק- ביסלי. צילום: יורם אשהיים
7 במאי 2017

שיתופי פעולה קולינריים, כמו זני צמחים המטפחים מערכת יחסים סימביוטית זה עם זה, אמורים להישען על תועלת משותפת. אך לעיתים מפציעות לתיבת המייל הודעות יח"צ  אודות שיתופי פעולה שלא מותירים למבקר ברירה אלא להפוך לרכלן חצר ולתהות מדוע למלכת הכיתה להיראות עם נער פחונים, ובמקרה שבו אנו עוסקים, מדוע לשף מוערך לפורר ביסלי מעל הקציצה שהפכה למנת הדגל שלו. המלודרמה המגוללת את סיפור האהבה של BLACK וביסלי קראנץ', אם כך, איננה מלדורמה שייקספירית מתוקה שבה נתון התסריט מראש; היא מתעתעת כמותחן נואר אפלולי ומכסה על רשת אינטרסים נסתרים שאדם מן היישוב לא יצליח לפענחם. ובכל זאת, אם מישהו מזמין את המבקר לטעום המבורגר בטעם ביסלי, ראוי שייענה מבלי להציג שאלות מיותרות. זוהי שבועת ההיפוקרטס של עיתונאי האוכל.

המבורגר וכנפיים, הזן החדש

רשת Black ומותג ביסלי יצאו בקמפיין משותף המתהדר בשתי מנות חדשות במסעדה שנרקחו בדמותו של החטיף המוכר, ובמקביל, בשני טעמים חדשים של החטיף המבוססים על טעמן של שתי המנות ברשת Black (כנפיים והמבורגר). הסיכון שנלקח בחברת אסם היה מינימלי: ביסלי כבר יש בטעמי פלאפל, ברביקיו וגריל, ומה יכולים להזיק לו טעמי כנפיים והמבורגר הנקשרים בשמו של צחי בוקששתר? יש ביכולתם רק לשדרג את החטיף – וכצפוי, הביסלי בטעם הכנפיים מוצלח וחריף במידה הנכונה, וגם גרסת ההמבורגר משתווה לטעמים המוכרים. עד כאן הכל כשורה.

כנפיים לוהטות בציפוי ביסלי. צילום: יורם אשהיים
כנפיים לוהטות בציפוי ביסלי. צילום: יורם אשהיים

שתי המנות, כאמור, הפכו לחלק אינטגרלי מהתפריט של בלאק. מנת הכנפיים היא ללא כל ספק המוצלחת שבהן: פירורי הביסלי משמשים כציפוי פריך לכנפיים, ואין בכוחם לגרוע מאיכות המנה המקורית – שהרי לכנפיים אפיל טראשי מלכתחילה. העניינים מסתבכים במנת ההמבורגר. שם הכניס בוקששתר פירורי ביסלי לתערובת הקציצה עצמה, ובשלב הצלחות פורר ביסלי גם מעליה. הטקסטורה (ביסלי פריך על קציצה רכה) נעימה, אך הקציצה העסיסית של בוקששתר לא זקוקה לתוספות, ובטח שלא לתוספות המשמשות לה כבבואה חיוורת (ביסלי בטעם המבורגר בלאק המוגש על המבורגר בלאק) ואין בכוונתן להוסיף לה טעם חדש, שזה, לעניות דעתי, עיקר העניין ב"תוספת".

זה ביסלי? זה המבורגר? זה צחי בוקששתר. צילום: בן קלמר
זה ביסלי? זה המבורגר? זה צחי בוקששתר. צילום: בן קלמר

שורה תחתונה

הרושם העולה משתי המנות הוא שמערכת היחסים בין BLACK לביסלי עוטה אופי טפילי ורחוקה לאין ערוך מן הסימבוזיה המבוקשת. אם אתם מדדים הביתה שיכורים בשעת לילה מאוחרת, רכשו ביסלי בטעם BLACK BURGER בקיוסק הקרוב. אם הזדמן לכם לסעוד באחד מסניפי BLACK, היצמדו לתפריט המקורי.

[interaction id="590ee1009c3d6790494fffb2"]

 

BLACK סינמה סיטי | BLACK  רמת החייל | BLACK עזריאלי