הקפידו לשתות: אפקט קופיקס הגיע למדף האלכוהול

מהפכת המחירים שאנחנו כל כך אוהבים הגיעה למדף האלכוהול, ואתר חדש בשם פאנקו מציע מחירים שיכולים לשבור את השוק. הבונוס: משלוחים חינם

הנגאובר לכל דורש. גילה טקילה אנייחו (צילום: יח"צ)
הנגאובר לכל דורש. גילה טקילה אנייחו (צילום: יח"צ)
30 בדצמבר 2015

קפה בחמישה שקלים, עוף בשקל, הכל בדולר – אנחנו משוגעים על מהפכות מחירים. התוספת האחרונה שתוזיל את חיינו היא אתר פאנקו, המציע אלכוהול ויינות במחירים שאמורים לשבור את השוק. הבעלים של האתר מפעילים רשת של חנויות דיוטי פרי, משווקים ומפיצים אלכוהול ברחבי העולם, מה שהופך אותם לכוח קנייה גדול שיודע לרכוש בזול. החיסכון שמתקבל בהיעדר חנות פיזית – שבה משלמים דמי שכירות, שכר עובדים וכדומה, לצד נפח עבודה גבוה, הם הגורמים המאפשרים את המחירים הזולים ובמקרים רבים, זולים אף יותר מהדיוטי פרי.

השיטוט באתר המעוצב נעים וההתמצאות בו קלה. גם מי שאינו ידען אלכוהול גדול יסתדר בזכות הסברים נהירים, ויוכל להשתמש בייעוץ חינמי לאירועים שמציע האתר. נוסף על המותגים המובילים אפשר למצוא בפאנקו מותגים בלעדיים שאינם מיובאים לארץ, ואת הכל תוכלו לקבל הביתה במשלוח חינמי ובלי מינימום הזמנה. האתר מתחייב לזמן משלוח של עד ארבעה ימי עבודה (בעתיד יש תוכניות להגיע תוך שלוש שעות בלבד, לפחות למרכז הארץ), ולהחזרה וזיכוי של מוצרים כל עוד הם סגורים. החיסכון מסתכם לעתים בשקלים בודדים, ולפעמים בהרבה יותר. דוגמאות? ג׳וני ווקר בלאק לייבל או וודקה גרייגוס ב־125 ש״ח לליטר, קוניאק רמי מרטן xo ב־619 ש״ח, טקילה גילה אנייחו (מוצר בלעדי לאתר) ב־99 ש״ח.

האם פאנקו יצליח לשבור את השוק ולהיות הקופיקס של האלכוהול, או שהישראלים – צרכני אלכוהול קטנים ממילא – יעדיפו להמשיך ולקנות בחנויות מסורתיות עם מוכר בשר ודם? ימים יגידו. בינתיים אנחנו נהנים ממחירים שממשיכים לרדת.

לאתר paneco