ובינתיים בקנדה: ממרח נוטלה-מריחואנה יצא לשוק

תכירו את Chrontella, ממרח נוטלה בשילוב חומרי THC פעילים שיצא לשוק בקנדה ומשלב בין הגורם לפתרון של המאנץ' במוצר אחד

נוטלה-מריחואנה. מתוך עמוד האינסטגרם של chrontella
נוטלה-מריחואנה. מתוך עמוד האינסטגרם של chrontella
22 במרץ 2016

מי אמר ליגליציה ולא קיבל? אנחנו, כנראה. אך בקנדה, בעוד מיטב המוחות הפוליטיים עובדים על אישור סמים קלים לכל, ישבו חבורה של סטלנים פעלתנים והמציאו מוצר שמשגע את הרשת. ה- Chrontella, משחק מילים משעשע בין Chronic (סלנג היפ-הופי לוויד) לנוטלה.

Fam tings.

A photo posted by incredible edibles (@chrontella) on

הממרח – שמורכב משוקולד, אגוזי לוז וחומרים פעילים של THC – נמכר אך ורק בבתי מרקחת שמוכרים מריחואנה רפואית. מבדיקה שערכנו, קל מאוד להשיג אישור רפואי בקנדה, לאף אחד לא ממש אכפת מה מצב הבריאות או הצבירה שלכם.

לכל צנצנת Chrontella מוזרקים 300 מ"ג טיפות של קאנביס מרוכז, שזה – בהערכה גסה – המון. לפי מחקרים שנערכו בנושא, צרכן מנוסה של קאנביס תופס ראש טוב לאחר עישון של כ-10-30 מ"ג של חומר פעיל, ומאנצ'איסט מנוסה מחסל צנצנת נוטלה שלמה בארבע דקות. מצד שני, אנחנו לא כל כך סומכים על מחקרים שמתמקדים בכמה מהר אפשר לחסל צנצנת נוטלה.

אף על פי שעמוד האינסטגרם של Chrontella מודיע כי המוצר אינו למכירה, אתר Vice מדווח כי הצנצנת הנכספת נמכרת ב-23$ בבתי מרקחת נבחרים בקנדה. האנשים שעומדים מאחורי המצאת המאה הביאו לעולם גם את PIF, ממרח חמאת בוטנים עם קנאביס מרוכז ו-KUSH, ריבת תות שעושה שמח, והרי לכם ממרח שילך מעולה עם White Russian. או עם יום חמישי.