חשיפה לצפון: חמארת הבשר M25 מתרחבת לצפון העיר

שנתיים מאז שפתחו את מסעדת הבשר M25 בשוק הכרמל, אנשי קצביית מיטמרקט פותחים סניף שני ברמת אביב. השף יהונתן בורוביץ': "אנחנו רוצים להנגיש את הבשר שלנו לעוד קהלים". הפתיחה: במהלך ספטמבר

יהונתן בורוביץ' (צילום: איליה מלניקוב)
יהונתן בורוביץ' (צילום: איליה מלניקוב)
16 ביולי 2017

קצביית הבוטיק מיטמרקט, שבבעלותה גם חמארת הבשר M25, יוצאת לראשונה את גבולות שוק הכרמל ומתרחבת לרחוב ברודצקי 15 במרכז המסחרי הישן שבשכונת רמת אביב. הקצבייה והמסעדה שבבעלות עו"ד יניב בר נור, אורי ויינשטיין והשף ירון קסטנבוים – ובהובלת השף יהונתן בורוביץ' – תפתח את הסניף השני של M25 במהלך ספטמבר, כשבמסעדה תפעל גם נקודת מכירה של בשר טרי.

הקבב של M25. צילום: אנטולי מיכאלוכי גם לצפונים מגיע, הקבב של M25. צילום: אנטולי מיכאלו

המיטמרקט נכנסה ללב השיח של הפודיז מיד עם פתיחתה בשנת 2013, בעיקר בגלל בשר הבקר המתבסס על עדרי מרעה מקומיים, וכן בגלל מכירה סטרילית המזכירה בית מרקחת בתוך מתחם האיטליזים המגו'יף של שוק הכרמל – שמאז פתיחתה של קצביית הבוטיק שינה מאוד את פניו והתפתח קולינרית. אחרי שנה וחצי של הסתננות עקבית של קרניבורים לשוק הכרמל לשם זלילת בשרים בגומחת המטבח של האיטליז, הקצבים החליטו לעבור למערכת יחסים פורמלית של מסעדה. M25 נפתחה במרחק של 25 מטרים מהאיטליז, והמטבח שלה מנוהל כאמור על ידי בורוביץ' (אקס קפה 48). מגוון נתחי הבשר המובחרים של האיטליז עוברים פה צלייה בגריל פחמים או עישון.

יוביל גם כאן, השף יהונתן בורוביץ'. צילום: איליה מלניקוב
יוביל גם כאן, השף יהונתן בורוביץ'. צילום: איליה מלניקוב

בסניף החדש בברודצקי יככבו מנות חדשות בצד מנות הדגל של M25 שכבר צברו קהל אוהדים ובהן: שווארמת מעושנים, לשון מעושנת, קבב על סלט שוק וטחינה, עראייס, סלט ירוק, קראק פאי ועוד. החידוש הגדול כאן הוא המשלוחים – של מנות ושל בשר טרי.

"אנחנו רוצים להנגיש את הבשר שלנו לעוד קהלים", אומר בורוביץ'. "המקום הנוכחי הפך מבלי שתכננו למסעדה פול טיים. לרמת אביב אנחנו באים בגישה הרבה יותר קלילה".

עו"ד בר נור מוסיף: "החלטנו להתרחב לרמת אביב כי יש ביקוש וכי אנחנו אוהבים שכונות מהסוג הזה, עם הרבה סטודנטים ומשפחות. בימים אלה נשב על הקונספט של המקום ונאפיין אותו. מה שבטוח זה שהוא יתייחס לסביבה שבה הוא נמצא: צעיר, גרובי, עם ערבים מדליקים, שלל מנות בפיתה, שיפודים, מחירים נגישים וברז בירה – בקיצור, יהיה מדליק", אומר עו"ד בר נור.

בהמשך מתכננים אנשי המיטמרקט לשכור חלל נוסף במרכז המסחרי של ברודצקי ולפתוח בו אטליז, כך שבשוק הכרמל תהיה להם קצבייה שלידה מסעדת בשר, ואילו בברודצקי תהיה להם מסעדת בשר, שלידה קצבייה.

M25, ברודצקי 15 רמת אביב. הפתיחה במהלך ספטמבר