גינדי TLV מנסה לחזק את הקניון עם השמות הקולינריים הגדולים

היזמים של קניון האופנה מנסים למשוך קהל באמצעות מסעדות חדשות לשדרת האוכל, בהן קפיטרייה מסקרנת של דוד טור ופיצרייה של יריב הדרי (הפיצה וברוקלין). יהיה טעים

סוסו אנד סאנס. צילום: יולי גורודיסנקי
סוסו אנד סאנס. צילום: יולי גורודיסנקי
23 ביולי 2017

מי שנקלע בשבוע שעבר בערב יום שלישי אל קניון גינדי TLV מצא את עצמו תחת הדף של ילדים צעירים והורים שועטים בעקבותיהם אל ההופעה החינמית של סטטיק ובן אל, צעד שנועד, בין השאר, לחזק את תנועת המבקרים בקניון. עתה מנסים היזמים לחזק את המקום עוד יותר באמצעות איוש שדרת האוכל בשמות הגדולים ומושכי הקהל של הקולינריה התל אביבית.

יקי כביר, מבעלי המסעדות TYO ו־AMAMA ומי שאחראי על תחום האוכל במיזם עובד בשיטה של איתור הצלחות בטוחות: הוא מכניס אל הקניון מסעדנים שמביאים איתם חותמות מובהקות של שגשוג רב שנים ומחזיקים במותגים עוצמתיים.

סוסו אנד סאנס. עוגן בטוח. צילום: אנטולי מיכאלו
סוסו אנד סאנס. עוגן בטוח. צילום: אנטולי מיכאלו

 

הפיצה כבר בדרך

אל שני העוגנים הבטוחים של המתחם- זוזוברה וסוסו אנד סאנס שתורים משתרכים לפני דלתותיהם מדי ערב – יצטרפו בקרוב גם מסעדה נוספת של דוד טור (אשר שותף גם בסוסו) שתיקרא קפיטריה. גם כביר עצמו הצטרף הצטרף לקבוצת שותפים והשקיע בפיצריה בקונספט חדש שמפתח עבורו הפציולו המוכשר יריב הדרו, הבעלים של הפיצה המצליחה בבוגרשוב ושל ברוקלין בדיזינגוף. הפיצריה החדשה תיקרא פיצה גראז'. עוד צפוי להפתח פה הקיץ ביסטרו מאפיה מבית היוצר של טאטי הותיקה מגבעתיים.

דוד טור: בדרך עם הקפיטריה. צילום: איליה מלניקוב
דוד טור: בדרך עם הקפיטריה. צילום: איליה מלניקוב

לטיים אאוט נודע כי מתקיימים מגעים גם עם מותגים נוספים מתחום האוכל. בין השאר נבדקת האפשרות לפתוח במיזם בית קפה בסגנון פרט אה מנג'ר וקרפצ'ו לאונג'. בינתיים, שוק אוכל עולם שפעל בהאנגר בחזית הקניון הפונה לקרליבך וגויס כאירוע פופ אפ לקידום המתחם למשך שלושה חודשים, נסגר דווקא בעיצומו של החופש הגדול.