איזה מלך: 7 מסעדות חדשות נפתחות בקינג ג'ורג'

עם שבעה מקומות חדשים שעומדים להיפתח בו - קינג ג'ורג' הוא הרחוב שבו תצאו למסלולי דרינקים וזלילה מסוף החודש

Rama. צילום: יולי גורודינסקי
Rama. צילום: יולי גורודינסקי
14 בדצמבר 2016

מסעדת תבשילים – קינג ג'ורג' 26

או מאמא, מסעדות התבשילים המוכרות משוק הכרמל ומבן יהודה 69, פותחות סניף בקינג ג'ורג'. גם פה בימי שישי המסעדה תהפוך לשוק אוכל מוכן.

צ'יפס בר – קינג ג'ורג' 30

צי'פס בר הולנדי בתל אביב שייפתח ב־20 בדצמבר. הישיבה לאורך ספסלים עם קונוס של צ'יפס ובירה צוננת.

פיצרייה – קינג ג'ורג' 38

שותפות בין הבעלים של סורה מארה ואספרנטו לבעלים של איסמי סלמה והשאפה, הביאה לפתיחת בר שכונתי המגיש פיצות בוטיק בתוך מצודת זאב. בישיבה על המרפסת המוגבהת מהרחוב תוכלו להזמין פיצות אישיות מתוחכמות שיצר עידן פרץ (סו שף בפופינה): פיצה ירוקה עם פסטו בזיליקום, פרמזן, קישוא צלוי, עלי תרד ובלסמי מצומצם; או פיצה רומנייה עם קרם תירס, פרמזן, ארטישוק צלוי, אבקת זיתים, עלי רוקט, בצל מוחמץ וכמהין (38־47 ש"ח). בקרוב יצטרפו גם פיצה עירקית ופיצה טבעונית. בירות מהחבית, למשל מלכה (27 ש"ח ל־280 מ"ל), בירות בבקבוקים ומותגי אלכוהול, וכן קוקטיילים כגון ראמה התשיעי – טקילה, קוואנטרו, נגיעות פרי הדר ועוקצנות צ'ילי (46 ש"ח).

RAMA, קינג ג'ורג' 38, ראשון־רביעי 20:00־2:30, חמישי 19:00־5:30, שישי 12:00־5:30, שבת 19:30־2:30

מסעדה טבעונית – קינג ג'ורג' 41

מסעדה טבעונית מבית היוצר של אנשי השווארמה הטבעונית אמורה להיפתח בתחילת השנה האזרחית.

בר שכונתי – קינג ג'ורג' 79

בסוף החודש ייפתח מברוק, בר שכונתי המגיש אוכל רחוב עם טוויסט, למשל סמוסה הודית במילוי אפונה, מוגש עם צ'אטני יוגורט (30־65 ש"ח למנה), ושישה סוגי בירה מהחבית, בהן ויינשטפן וטובורג (28־38 ש"ח לחצי ליטר). בהמשך צפויים לבקבק ברגע ההזמנה בירה מהחבית לבקבוקים ממותגים "מברוק" של 250 מ"ל, כך שאפשר יהיה לשתות במקום או לקחת הביתה. שניים משלושת השותפים הפותחים את מברוק הם הבעלים של לונה בר בכיכר מילאנו והיו גם שותפים בבר המילה. הם מבטיחים להכין במקום גם קוקטיילים מיוחדים על בסיס חליטות ואלכוהול.

מברוק, קינג ג'ורג' 79 תל אביב, ראשון־חמישי 17:00־2:00, שישי־שבת 12:00־2:00

מסעדה־מעדנייה – קינג ג'ורג' 88

המקום שהיה מסעדת ברטי התרחב על חשבון החנות הסמוכה והפך לארמון עשיר באלמנטים אוריינטליים עם חזית ירוקה שנלקחה דווקא מאירופה הקלאסית. זהו קפה אל נור של המסעדנים ענבר ואיב זרוק, הבעלים של מסעדת וונג ושל זה סושי. המקום ייפתח בעוד כשבוע ועתיד להתנהל כמסעדה ומעדנייה.

קפה אל נור, קינג ג'ורג' 88 תל אביב

בית קפה־בר – קינג ג'ורג' 79

פליטי בית "האח הגדול" אור סיונוב, בר אדרי ותמר שילה עתידים לפתוח בית קפה־בר בסוף החודש. אמנם נציג מהדורות הקודמים של המתמודדים בבית "האח הגדול", סער שינפיין, כבר הקדים ופתח לפרק זמן קצר בית קפה ברחוב בוגרשוב, אלא שהפעם לא נראה שמדובר באפיזודה ניסיונית קצרה או בשאיפה לקצור מזומנים מהתהילה, אלא בחיבור קולינרי אמיתי.

סיונוב, שמתמחה בעולם הבישול ומחוברת אליו, תדאג לאוכל עירקי צמחוני בהשראת בית אמה. בתפריט צפויות מנות של קובה סולת צמחוני ממולא סויה ופטריות, ארוחות בוקר המתבססות על שקשוקה, גבינות עירקיות ביתיות וריבות שמיוצרות במקום, וכן טאפאסים ומנות שמתאימות לנשנוש לצד בירות מהחבית שכבר הוצבו במקום. פלורי נראה כמו בר שכונתי קטן, צבוע ידנית בגוונים בהירים, והרהיטים והבר הם עבודות נגרות מעץ אורן מהוקצע באופן כפרי משהו על פינת רחוב קינג ג'ורג'.

סיונוב, שמותגה כפמיניסטית של הבית – נאום המכשפות שלה זכה להמון צפיות – תוכל להציע אווירה רב מגדרית מקבלת. מתוקף תפיסת העולם הערכית של המייסדים, נערים מארגון על"ם אמורים להשתלב בעבודה במטבח ותפקידי המלצרות מיועדים לפנסיונרים. השאלה הגדולה היא אם תצליח סיונוב לפתור את מבחן הטבית ולהכין גרסה צמחונית מוצלחת של סיר הפלאים העירקי.

פלורי, זמנהוף 26 פינת קינג ג'ורג' 79 תל אביב