אלוהה: הפוקי נוחת בכיכר רבין

אחרי עשרות אלפי מזללות פוקי שנפתחו בארצות הברית, היה ברור שהפוקי לא ידלג עלינו. מזללת פוקי חדשה ומעניינת פותחת דלתות על חורבות הסינבון. פוקישופ, אלוהה גם לך

לטס דו דה הוקי פוקי. פוקישופ. צילום:אנטולי מיכאלו
לטס דו דה הוקי פוקי. פוקישופ. צילום:אנטולי מיכאלו
23 בינואר 2017

אחרי עשרות אלפי מזללות פוקי שנפתחו בארצות הברית תוך תקופה קצרה, ברור היה שאוכל הרחוב מהוואי לא יעצר אצלנו במסעדונת פוקי קטנטנה אחת בלבד שהקימו גל שולזינגר והשף יותם רביבו באבן גבירול 20, מתגמלת ככל שתהיה. אכן, השבוע נפתחה באופן כמעט סמלי על חורבות הסינבון מזללת פוקי גדולה של היזם העולה פרנק צרפתי. למרות שגדל בתרבות צרפתית, צרפתי גר כחמש עשרה שנה בלוס אנג'לס וכשהחליט לעלות לארץ הבין שהקמת עסק מזון הוא פתרון למי שעדיין לא דובר עברית. כשראה את טירוף הפוקי בלה לה לנד, החליט שהוא חייב להביא עוד מזה לכאן. בכל זאת טעמי האוממי עושים את עבודתם נאמנה, ומי שרוצה לאכול טעים מבלי להתפשר על החיטובים, הפוקי הוא פתרון אופטימלי בשבילו.

עוד חדשות אוכל:
ק-פה האנוי מפריז גם הוא בדרך לכיכר רבין
קאב קם: הבר החדש והלוהט של בית תאילנדי
הבורקס משתדרג ונהפך לכריך משוכלל

גם לנו מגיע אוכל רחוב מהוואי, פוקישופ. צילום:אנטולי מיכאלו
גם לנו מגיע אוכל רחוב מהוואי, פוקישופ. צילום:אנטולי מיכאלו

 

צרפתי מציע לסועדים תכנית הרכבה אישית של המנה בחמישה שלבים. בפעימה הראשונה בוחרים את המצע למנה כלומר אורז לבן, אורז חום או קינואה, או בכלל ערימת ירוקים רעננים או קערת מרק מיסו. בשלב השני מחליטים על הפרוטאינים ומתלבטים בין טונה אדומה, סלמון, טופו וכו'. זה גם השלב שבו נקבע המחיר בהתאם לפרוטאין הנבחר (35-45 ₪ למנה). בשלב השלישי תוכלו להעשיר את המנה במבחר גדול של תוספות כמו מלפפון, מנגו מתובל, ג'ינג'ר, חלפניו, אלפלפא ודומיהם. אחרי שערמו לכם את כל המצרכים בקערה תבחרו בשלב הרביעי איזה רוטב לבזוק: מתוק קלאסי, מנגו צ'ילי, בלסמי מייפל ועוד. המגע הסופי בשלב החמישי יכלול אצות וואקמה, מקדמיה, שקדים, שומשום ושאר קריספיים. אם כל עבודת ההרכבה הזאת מיותרת בעינכם, תוכלו לבחור לכם מנה מתוך חמש קערות פוקי קבועות שההרכב שלהן נוצר על ידי שף שמבין באיזון טעמים ומרקמים (35-45 ₪). האם עם פתיחת הפוקישופ כבר אפשר להכריז על הפוקי כאוכל הרחוב האופנתי בעיר בשנה הקרובה?

POKESHOP, אבן גבירול 62, תל אביב, ראשון-חמישי 11:00-24:00 שישי 11:00-15:00 שבת- חצי שעה אחרי יציאת השבת- 24:00.