הראפרית שורטי פתחה בר אוכל בשוק הכרמל

הראפרית שורטי (הילה ניסימוב) התנערה מהתדמית הקשוחה, ופתחה בר אוכל בלב שוק הכרמל

שורטי. צילום: אנטולי מיכאלו
שורטי. צילום: אנטולי מיכאלו
31 ביולי 2014

הברמנית חייכה בביישנות, חשפה שתי גומות בלחיים והמליצה לתייר צעיר באנגלית מצוחצחת על סנדוויץ' שווארמה. אבל לא מדובר בעוד ברמנית שבאה לעשות כמה ג'ובות לפני הטיול למזרח, אלא על הראפרית שורטי (הילה ניסימוב), שפתחה בר אוכל קטן בשוק הכרמל בשם באזאר. המוניטין הפרוע של שורטי, שכולל בליינות סוערת, אירוע שבו נדקרה על רקע רומנטי וטקסטים זועמים של ראפ, לא ניכרו באדיבות החייכנית שבה היא מנהלת את הבר שלה.

החלל, שהיה פעם מתפרה, הוא מקום שבנוי כמסדרון ארוך שבו עץ ונירוסטה לכל אורכו, וממנו יוצא, בהפרש של מדרגה, מסדרון נוסף שגם בו בר, ובו היושבים פונים אל הקיר כשגבם אל המטבח הפתוח. התפריט שבנה השף קובי בן לולו (לילה מוראד) מורכב ממנות קטנות ומושקעות כמו אגרול אבוקדו; פלאפל חצילים שרופים; שרימפס קריסטל בתאנים; מיני המבורגר פורטובלו כמהין; ומנגו צלוי עם גבינת עזים רותחת על פילו (22־38 ש"ח). יש שם גם כריכים המייצגים אזורים שונים בעולם: וייטנאמי עם חזה עוף או טופו במרינדה; צרפתי עם סנט מור וברי; סיני עם חתיכות אנטרקוט צלויות בפיתה (פיתה לסיני, כן?!); מרוקאי בלחם פרנה עם פרגית ופלפלצ'ומה; ואיטלקי עם מוצרלה (34־38 ש"ח לכריך).

האווירה במקום רגועה, ולא נדיר שתמצאו את שורטי מחלקת צ'ייסרים על חשבון הבית. ומה עם המוזיקה? הפלייליסט הוא הבייבי של שורטי: דיפ האוס, סול, ג'אז, בלוז, היפ הופ ואולד סקול – הכל נשמע נינוח בתוך הפלייליסט של שוק הכרמל.

 לבאזאר