בנות האוזריה משוק לוינסקי פותחות בית קפה בצמוד למסעדה

השפית אביבית פריאל והמסעדנית אופיר למור לאמי פותחות בשוק לוינסקי בית קפה חדש בסמוך למסעדת האוזריה שבבעלותן

אוזריה. צילום: איתיאל ציון
אוזריה. צילום: איתיאל ציון
19 במרץ 2015

אחרי כל החאמרות, דוכני הפיצוחים והתבלינים, בית קפה חדש עומד להיפתח בשוק לוינסקי: שוק לוינסקי יודע לספק היטב את חוויות הקניות האותנטית של דרום העיר, עם מגוון פיצוחים עצום, ריחות משגעים של תבלינים וחמארות שמגישות את השילוש הקדוש: בירה קרה, חלה טרייה ואיקרה. ומה חסר תשאלו את עצמכם? מקום טוב לעצור בו לרגע, לשתות בו קפה ולנשנש משהו קטן. אז הנה, צמוד למסעדת אוזריה של השפית אביבית פריאל והמסעדנית אופיר למור לאמי התפנה בהפתעה הנכס הצמוד, ובלי להסס הן החליטו שהגיע הזמן להתרחב ולפתוח בו בית קפה שמח שיביא לשוק בדיוק מה שחסר לו.

"אנחנו עומדות לפתוח מעין בית קפה מעדנייה ששם נציע ללקוחות ארוחות בוקר, סלטים וכדומה. מלבד זה במקום תעבוד מעדנייה ויהיה אפשר לקנות מגוון מוצרים הביתה. מבחינתנו זאת השלמה למשהו שלא יכולנו לספק עד עכשיו במסעדה לקהל שנכנס והרבה פעמים מחפש משהו יותר קליל שישלב קפה עם משהו טוב לאכול ליד", אומרות השניים.

אביבית פריאל. צילום: יח"צ
אביבית פריאל. צילום: יח"צ

כל האוכל שיוגש יהיה באוריאנטציה ים תיכונית, עדיין אין תפריט מגובש אבל השתיים מבטיחות שיהיה טעים ומיוחד. "בנתיים עוד אין לנו שם", הן מוסרות, "וכל מי שרוצה מוזמן לשלוח לנו הצעות לשמות מגניבים לדף הפייסבוק של המסעדה. אנחנו מבטיחות לצ'פר את מי שיציע שם שייבחר".

המקום עתיד להפתח בסוף מאי, והוא יצטרף לשורה של מקומות אוכל וברים חדשים שנפתחו בחודשים האחרונים באיזור השוק.

זבולון 25, בצמוד למסעדת אוזריה