תן ביס: מסעדת ביסל'ה פותחת סניף שני באבן גבירול

סניף שני לביסל'ה של השף נעם דקרס נפתח במרכז העיר

מסעדת ביסל'ה. צילום: שרית גופן
מסעדת ביסל'ה. צילום: שרית גופן
22 בספטמבר 2014

מעט זמן, המון גחמות – נראה שזהו הפרופיל העירוני של הסועד העדכני. בעקבות כך התגייס השף נעם דקרס (בעצמו נעול על תזונה פליאוליטית) והחליט לפתוח את ביסל'ה ברמת החייל, שהיא למעשה מסעדה־מעדנייה, המתמחה באוכל הולם לאנשי מערות בני זמננו, אבל גם לנמנעי הגלוטן, לצמחונים, לטבעונים, למתנזרים מסוכר, למקפידנים על תזונה נטולת חומרים משמרים, לחובבי החומרים הטבעיים בלבד – ובקיצור, לכל מי שעושה כאב ראש למלצרי מסעדות מסורתיות.

אחרי ארבעה חדשים של עבודה, רמת ההתמקצעות של דקרס בפרופיל הפסיכוזות הקולינריות של כולנו הושלמה, והשלב הבא במיזם הוא נעיצת מעדנייה בצפון אבן גבירול, שנפתחה בשבוע שעבר בחלל שאכלס את המעדנייה הטבעונית האלגנטית של ביפוד, כשכל מה שנדרש כדי להאציל על המקום את ביסל'ה היה המיתוג הגרפי המשכנע של טל סיון־ציפורי. בתפריט: פסטרמה ורוסטביף ביתיים (22 ש"ח), כדורי בשר ברוטב עגבניות (26 ש"ח), שניצלים אפויים עם ציפוי ללא חיטה (25 ש"ח) וסלט אצות עם סלמון צלוי (20 ש"ח). בהתאם לקונספט, אין משקאות ממותקים – רק מיצים סחוטים.

בסניף החדש אפשר לקחת אוכל מוכן הביתה או לבחור מנה ולבקש שיחממו לכם אותה במקום ולהתיישב על הספסלים של הכיכר הקטנה שבין שדרות נורדאו לרחוב הבשן ולהפוך את האירוע למיני פיקניק (בשלב זה עדיין אין למעדניה שולחנות וכיסאות לישיבה במקום). דרך נוספת להנגיש את ז'אנר הבישול החדש של דקרס לקהל הרחב היא אתר האינטרנט שהושק לאחרונה, המאפשר להזמין את המנות של ביסל'ה היישר למשרד או הביתה. בקרוב יעלו גם אפליקציה טלפונית וגם גרסת טאבלט, החביבה במיוחד על הפלינטסטונים.

לביסל'ה, סניף אבן גבירול