מזון מנחם: נחמה וחצי משיקים מאפיית בוטיק עם מחירים נוחים

בשורות לתושבי לב העיר אפופי הפחמימות: נחמה וחצי משיקים חנות לחם ומעדנייה עם מוצרים משלימים. על התנורים - האופה הראשי של קבוצת בנדיקט

נחמה לחם וחצי (צילום: אנטולי מיכאלו)
נחמה לחם וחצי (צילום: אנטולי מיכאלו)
25 במאי 2016

חודשים אחדים אחרי שלחמנינה התחילה לפזר ניחוחות של לחם טרי בכיכר הבימה, מצטרפת עוד מלכודת פחמימות חמימות לתושבי לב העיר. בתוך בית הקפה נחמה וחצי, באגף החדש והמזרחי של בית הקפה (המוכר גם כאגף המעשנים), תיפתח בעוד כשבועיים חנות לחמים־מעדנייה בשם "נחמה לחם וחצי". מי שאחראי על מוצרי החיטה הוא האופה ירון שנלר (שעבד, בין השאר, בירושלים בהלחם של תומר הנחשק, וכיום הוא האופה הראשי של קבוצת בנדיקט). שנלר יכין במיוחד עבור נחמה ליין של לחמי מחמצת באפייה מסורתית ובעבודת יד.

נחמה לחם וחצי (צילום: אנטולי מיכאלו)
נחמה לחם וחצי (צילום: אנטולי מיכאלו)

הלחמים יהיו טיפה זולים יותר ממקבילות בעיר (16־19 ש״ח: הלחמים הפשוטים יחסית יעלו 16 ש״ח בלבד, ואילו לחם תאנים ודומיו יעלו 19 ש״ח), כדי שיהיה במה לטבול את הלחם יציעו פה גם שמני זית בוטיק שמכינים בכרמי יוסף, ונוסף לכך דבש, זיתים וגם אריזות של קפה ממותג של נחמה שמיוצר ונארז במיוחד באיטליה. כדי שאף אחד לא יחמיץ את ההזדמנות לעוט על הפחמימות, הוסיפו למבחר גם קראנצ׳ים, עוגות בחושות, מאפי בוקר וחלות בסופי שבוע. בשבועיים האחרונים כבר אפשר היה לטעום את הלחמים, שמתפקדים כפרוסות בכריכים של בית הקפה. בלחמי מחמצת נמצא נחמה. וחצי.

לנחמה וחצי