נישואים טריים: ניצן רז (אקס סושי סמבה) חובר לצביקי עשת

השף ניצן רז (אקס סושי סמבה) התמנה לשף הראשי של קבוצת גרינברג ומשיק תפריט ספיישל של מנות מהגרים אסייתיות בניו יורק. התגעגענו 

עשת ורז, נישואים מאוחרים. צילום: נעם פריסמן
עשת ורז, נישואים מאוחרים. צילום: נעם פריסמן
28 במרץ 2017

כשבנות סקס והעיר הגדולה לגמו דרינקים בסושי סמבה הניו יורקית, השף ניצן רז ניהל בעורף המסעדה את המטבח בסגנונו הצבאי, הקשוח והמסוקס. מאז ימי נובו וסושי סמבה העליזים בניו יורק, עבר רז כמה תחנות בארץ (כולל סניף של סושי סמבה ברמת החייל) וכעת הוא מצטרף למטבחי תאגיד המסעדנות של צביקי עשת (גרינברג ביסטרו, גרקו, אמריקה ועוד) ולשף אליאב גולדנברג כשף הראשי של הקבוצה, מה שמשאיר לו מרחב לביטוי אישי ויצירתי.

ניצן רז, חובר לקבוצת גרינברג. צילום: נעם פריסמן
ניצן רז, חובר לקבוצת גרינברג. צילום: נעם פריסמן

בתחילת אפריל יערוך רז מסיבה אסייתית בביסטרו גרינברג (2.4־4.4). התפריט החד פעמי יציג את החיבור המתבקש של מנות המהגרים האסייתיות, שהפכו לחלק בלתי נפרד מההוויה הקולינרית בניו יורק. משם ימשיכו לככב המנות כספיישלים שיצאו תדיר בשבועות הקרובים. במנות המתוכננות לאירוע: פיצה טונה שהיא למעשה קריספי טורטייה, טונה, צ'ילי, שרי, בצל אדום, זיתים ואיולי אנשובי (76 ש"ח), פופ קורן שרימפס שמוגש עם ספייסי מיונז ויוזו (66 ש"ח), אל טופו אונגי שמוגש כקריספי רייס, אונגי צלופח, צ'ילי ומוצרלה (72 ש"ח), צ'יקן ראמן עם פרגית, אטריות ראמן, ביצה בסויה, בצל ירוק ובוניטו (64 ש"ח), פורק צ'ופ צלע לבן, צאטני תפוחים בייקון ומייפל על קרם גזר צהוב (96 ש"ח), פיש באן עם קריספי לברק, סלט איג'יקי ואיולי ג'ינג'ר (48 ש"ח), מיט באן ממולא שורט ריב בבישול ארוך, סלט עשבים, חמוצים יפניים וספייסי איולי (48 ש"ח) ועוד. נעלו את הג'ימי צ'ו, וצאו לטעימה מהתפוח הגדול.

גרינברג ביסטרו, ראשון־שלישי (2.4־4.4) 12:00־24:00