ניצן רז משתלט על המטבח של השדרה 34

האיש שמכר סושי בקצב הסמבה, נכנס למטבח של השדרה 34 והופך אותו לבית אוכל באווירה מבודחת

השדרה 34. צילום: אנטולי מיכאלו
השדרה 34. צילום: אנטולי מיכאלו
26 באפריל 2016

השדרה 34 הייתה אמנם מלאה תמיד, אך לא הייתם קוראים למה שהוגש בה גורמה. לכן מדהים לגלות שהשף ניצן רז (סושי סמבה, אונו וטוקו) החליט לקחת את המקום ולפתוח אותו מחדש בלי לשנות את השם. רז חבר לשף אלדד ששון, שניהל את המטבח בסושי סמבה והקים את המטבח באונו, ולשני שותפים שניהלו את אונו (אייל לוי ודוד ברט). כמו בברוט, גם בשדרה השותפים עובדים יחד כצוות המפעיל את המקום.

רז, שנכווה כלכלית ממסעדות יוקרה, טוען שהוא לא מאמין יותר במסעדות שף. "נפרדתי מהטונה האדומה ומהרולים ביותר מ־50 ש"ח, ובמחיר הזה אני מציע פה ארוחה מלאה מחומרי גלם טובים". מנות הפתיחה קטנות וכוללות לאבנה עם סלט עגבניות, סומק ושקדים; קרפצ'יו סלק; מטבוחה או גרגירי חומוס בוויניגרט שיפקה (15 ש"ח למנה אחת, 59 ש"ח ל־5 מנות). במנות הראשונות תמצאו פה ארטישוק רומאי, כנפי עוף וסביצ'ה (22־42 ש"ח), ולמנה עיקרית תוכלו לבחור בין שניצל וצ'יפס, המבורגר, סינייה טלה או שורטריבס ופסטות (49־74 ש"ח). יש גם מנות ילדים, קוקטיילים (29־44 ש"ח) ובקרוב יבקעו מתנור הלבנים פיצות עם סלמי או גורגונזולה (36־38 ש"ח).

השדרה 34. צילום: אנטולי מיכאלו
השדרה 34. צילום: אנטולי מיכאלו

הגישה משועשעת וכוללת בדיחות על התפריטים, מוזיקה קצבית, צ'ייסרים שמחלקים בכיף חינם ומטבח פתוח שבו עובדים לסירוגין רז וששון. רז מספר שכבר ביום הראשון לפתיחה הם לא יכלו להרשות לעצמם הרצה שקטה ונאלצו "לפתוח ב־120 קמ"ש". אנחנו מהמרים שהם התחילו בשיא המהירות ועכשיו הם לוחצים על דוושת הגז ומאיצים.

השדרה 34