הכל פתוח: שש סדנאות שאסור להחמיץ באירועי מסעדות פתוחות 2015

שש סדנאות ואירועים קולינרים שאסור לכם לפספס שיתקיימו במסגרת האירוע מסעדות פתוחות

דוד ויוסף. צילום: יח"צ
דוד ויוסף. צילום: יח"צ
1 במרץ 2015

פודיז, שגרו את גלאי הגודיז שלכם, כי את הסדנאות האלה שיתחוללו בעיר באירועי מסעדות פתוחות בשיתוף עם עיריית תל אביב, לא תרצו להחמיץ:

לכל המידע על אירועי מסעדות פתוחות

 

[tmwdfpad]צמד השפים דודו אלמקייס ויוסי שיטרית יארחו בבר השמפנייה החדש שלהם את סבתא של שיטרית ויכינו מנות ראשונות משולחן הקידוש: גזר מרוקאי, מטבוחה, בישבש, דגים חריפים ועוד. אף משתתף לא יעזוב את הסדנה בלי קולקציית סלטים לארוחת שישי וסחרור מלגימת שמפניה.

דוד ויוסף
דוד ויוסף

 

"ננה שרייר מזמינה להילולה גרוזינית פרועה", זו בוודאי הצהרה שבטח כבר שמעתם, אבל הזכות להכין איתה חינקאלי שמורה למעטים. לא מעט נפשות בעיר היו שמחות להיות בצק בין ידיה של שרייר, אפילו אם הדבר כרוך בכך שתדחוף בהם תרד ודלעת או תחייב אותם לאכול רק אוכל טבעוני. באירוע בננוצ'קה אפשר יהיה לפגוש את שרייר באופן בלתי אמצעי, אבל לא סתם כך על הבר, אלא לתת לה להגג על כיסונים ולשקשק איתה קוקטיילים של וודקה. טבעונית, כמובן.

באופן בלתי אמצעי- חריימה טבעוני של ננוצ'קה (צילום: יח"צ)
באופן בלתי אמצעי- חריימה טבעוני של ננוצ'קה (צילום: יח"צ)

מעטים הבשלנים הבייתים שמעיזים להכין מנות של דגים בבית, ושף גולן גורפינקל מדלאל יערוך סדנה שבה הופכים דגים מחומר גלם למנה מרשימה בצלחת. זה קורה בתפאורה הכי נינוחה ופסטורלית שתוכלו לבחור לצורך רכישת הידע הזה – מסעדת דלאל.

ניר צוק יסחוף לפנות בוקר למסע בשוק הסיטונאי לבחירת חומרי הגלם המושלמים, מארטישוק טוב לב ועד עגבניות הולמות לכל משימה במטבח. בתום הסיור יגיעו המשתתפים למסעדה להכין מנות מחומרי הגלם שנרכשו.

השף ניר צוק. (צילום: אנטולי מיכאלו)
השף ניר צוק. (צילום: אנטולי מיכאלו)

השפית, עיתונאית האוכל ויזמית שוק הנמל, שיר הלפרן, תפתח חלון לעולם של חומרי גלם משובחים במרחק נגיסה. חקלאים, מגדלים, יצרני שמן זית וגם הנקניקים של לבקוביץ' יקדמו את פניכם בנמל תל אביב, ולא תעזבו בלי תיק מתנה מלא בתוצרת עונתית של השוק. כך מקבלים אינסייד אינפורמיישן על חומרי הגלם הכי שווים.

אריאל לייזגולד יחשוף בבר הבל בוי את סודות המיקסולוגים באופן שיגרום לכם לדעת כל כך הרבה עד שהוא יאלץ לשכר אתכם כדי שלא תחשפו את כל הסודות.

 

לרכישת כרטיסים: open-restaurants.co.il

מסעדות פתוחות 14.3.2015־11