קפה דלאל: דושי לייטרסדורף פותחת מקום נוסף בצפון העיר

"זה כאילו שהמסעדה והקונדיטוריה עשו סקס ונולד להם אחרי עשר שנים ילד", אומרת לייטרסדורף על המקום החדש שייפתח במהלך ספטמבר בפינת הרחובות רמז וז'בוטינסקי. בית הקפה יהווה נקודת מכירה למאפי הקונדיטוריה ויציע את הבראנצ'ים המצוינים של דלאל לאורך כל היום

קרואסון קרוק מאדאם של דלאל. צילום: מאיר כהן
קרואסון קרוק מאדאם של דלאל. צילום: מאיר כהן
4 באוגוסט 2017

חודשיים אחרי שפתחה את סופרפוד בוטיק ברחוב מרמורק בתל אביב – ורגע לפני שהיא מציינת עשור של פעילות בנווה צדק – דושי לייטרסדורף (היזמית והבעלים של דלאל ודלאל הקונדיטוריה) פותחת את קפה דלאל בפינת הרחובות רמז וז'בוטינסקי, בחלל שבו שכן קפה אקסודוס המיתולוגי.

בית הקפה ייפתח במהלך ספטמבר, ויישמש הן כחנות לממכר המאפים (המתוקים והמלוחים) של דלאל הקונדיטוריה, והן כבית קפה שיגיש לאורך היום את הבראנצ'ים המצוינים שמוצעים במסעדת דלאל בסופי שבוע בלבד; גולן גורפינקל (השף של דלאל) וענר צלאל (השף קונדיטור של הקונדיטוריה) ינצחו על התפריט גם כאן. "כל הזמן אנשים מתקשרים אלינו ומבקשים את מנות הבראנץ' גם באמצע השבוע. עכשיו הם יוכלו לקבל אותן כל יום, כל היום", אומרת לייטרסדורף. בין מנות הבראנץ' שיוגשו בקפה דלאל תוכלו למצוא את הכוכבים הגדולים: קרואסון גרבלקס, קרואסון קרוק מאדם, בורקס סביח, בייגל בריוש ושקשוקה דלאל.

כל היום, כל יום. בייגל בריוש של דלאל (צילום: מאיר כהן)
כל היום, כל יום. בייגל בריוש של דלאל (צילום: מאיר כהן)

בצד מנות הבראנץ' ניתן יהיה לשבת במקום לקפה ומאפה, או לקחת בטייק אווי. "קפה דלאל הוא בית קפה סופר קלאסי, אירופאי, על גבול הביסטרו, עם כל הדאווין של בתי קפה באירופה", אומרת לייטרסדורף. "קפה בפינת קרן רחוב, עם ישיבה בחוץ, משהו מאוד קליל, פשוט, אלגנטי ומדויק".

עכשיו גם בצפון העיר. המאפים של דלאל הקונדיטוריה. צילום: אסף פינצ'וק
עכשיו גם בצפון העיר. המאפים של דלאל הקונדיטוריה. צילום: אסף פינצ'וק

עוד יימכרו במקום: סלטים, כריכים, כמה מוצרים מהעולם הבריא וכן מבחר יינות ואלכוהול מצומצם ביותר. "זה כאילו שהמסעדה והקונדיטוריה עשו סקס ואחרי עשר שנים נולד להם ילד", מסכמת לייטרסדורף בהתרגשות, רגע לפני שהיא מציינת עשור של פעילות.

קפה דלאל, רמז פינת ז'ובטינסקי. הפתיחה במהלך ספטמבר