קפטן הרחוב: נפתח הסניף החדש של קפטן קארי ברחוב דיזנגוף

אחרי שהשתלט על הזווית ההודית בשרונה מרקט, רושפלד יוצא לכבוש את דיזנגוף עם אוכל הרחוב ההודי של קפטן קארי. ותקשיבו טוב לזה: לראשונה, תוכלו לקבל גרסה הודית של רושפלד בפיתה, אנחנו רצים

יונתן רושפלד. צילום: גיא כושי ויריב פיין
יונתן רושפלד. צילום: גיא כושי ויריב פיין
4 במאי 2017

לפני פחות משלושה חודשים דיווחנו לכם שהקפטן מגיע לדיזנגוף, והנה זה קורה. אחרי שנת פעילות אינטנסיבית בשרונה מרקט קפטן קארי יוצא לרחוב. מהערב תוכלו לפגוש אותו להרצה אחרי שמונה, ובמהלך שבוע הבא כבר משעות הצהריים. זה די הגיוני למצוא סניף של הקפטן ברחוב, לאור העובדה שיונתן רושפלד יצר בקפטן את הפנטזיה האישית שלו על אוכל רחוב הודי. גיא בליס, אחד השותפים בקבוצה של הקפטן, שאחראית גם על הכיבוש החוזר של רושפלד את המסעדה בהרברט סמואל (ג'ונתן פוד קלאב), אומר שזאת לא ממש רשת, ומיד מסייג ומסביר שצפוי כנראה רק עוד סניף אחד נוסף בצפון העיר.

הסניף הדיזנגופי, ססגוני, מתבסס על מטבח פתוח לגמרי, ובמילותיו של בליס: "המטבח החזיתי מאפשר לראות את הטבחים מכינים את התבשילים מידי יום מול העיניים ולהריח את האוכל בתהליך העבודה, זה לא סתם המבורגר על הפלנצ'ה, אלה בישולים." כל זה יקרה לצלילי מוסיקת פופ הודית חזקה. שמונים מקומות הישיבה עדיין לא ייצרו צפיפות במזללה המרווחת בסגנון הנהוג בתת יבשת, אבל גם פה, כמו בשרונה, אין מלצרים, ומדובר בשירות עצמי.

תבשיל בקר ראג'ה מון, קפטן קארי. צילום: איליה מלניקוב
תבשיל בקר ראג'ה מון, קפטן קארי. צילום: איליה מלניקוב

מלבד התפריט המוכר של הקפטן הכולל קציצות צ'יקן קופטה וכרובית קדושה לפתיחה (32-34 ₪), קארי טבעוני (54 ₪) וטנדורי של עוף או קלמרי (54-56 ₪) יציע כאן הקפטן בקרוב גם מנות בתוך לחם נאן הודי שרושפלד פיתח את הבצק הרך שלו, מה שאומר שלראשונה תוכלו לקבל גרסת רושפלד בפיתה. (40-50 ₪ למנה). להשלמת הבילוי, סוגים חדשים של לאסי עם גויבה או בננה ותמרהינדי (14 ₪), ומבחר בירות מרירות מכשות בסגנון הודי קולניאלסטי (PALE ALE) של מלכה, אלכסנדר וגם מיובאות.

קפטן קארי