דובדבנים מהגולן, קרואסונים מהשפלה: נפתח שוק איכרים חדש ברכבת מרכז

ב"שוק על הדרך", שפועל בימי חמישי בתחנת רכבת מרכז, תוכלו למצוא קלחי תירס מתוק, תאנים ממושב חצב ואת הלחמים המופלאים של אלחנן מקיבוץ משמרות

שוק האיכרים ברכבת מרכז. צילום: שירי כץ
שוק האיכרים ברכבת מרכז. צילום: שירי כץ
1 באוגוסט 2017

כדי להגיע אל השוק הזה כסתם קונים מהמניין תאלצו לעבור בדיקה ביטחונית, כולל שיקוף התיק, ורצוי גם שתרכשו כרטיס נסיעה ברכבת, למרות שאם תגידו לשומר שאתם רק רוצים לעשות קניות בשוק, הוא יאפשר לכם להיכנס. ברוכים הבאים ליוזמה החדשה של רכבת ישראל, שוק איכרים בתוך תחנת הרכבת.

מדי יום חמישי מהשעה 8:00 תוכלו לרכוש כאן את מיטב התוצרת שהביאו איתם החקלאים מהשדה. עמוס ממושב חצב הביא איתו תאנים (25 ש"ח לק"ג), שרי שגידל בעצמו וגם דובדבנים מרמת הגולן (28 ש"ח לק"ג). בדוכן הסמוך חבילת חמישה קלחי תירס עולה 20 ש"ח, ופלפלים יפהפיים 6 ש"ח לק"ג. עובדי רכבת בשכפצים זרחניים נעצרים לרכוש פה פירות וגם נוסעי הרכבת.

ברוכים הבאים לתל אביב: אלחנן
ברוכים הבאים לתל אביב: אלחנן

אבל האטרקציה האמיתית של השוק הקטן הזה מחכה לכם דווקא בדוכן הלחמים והמאפים של אלחנן, המאפייה מקיבוץ משמרות שזהו הספוט הראשון בעיר שבו תוכלו לקנות את מוצריה. אלדד שמואלי המוכשר מביא לכאן מדי יום חמישי מבחר מהלחמים והמאפים המתוקים ההורסים שלו, וכדאי להגיע מוקדם לפני שהבבקה שוקולד נגמרת. לחמי מחמצת (מ- 24 ₪ לכיכר רבועה של לחם כוסמין), מאפי בוקר, בבקות, מקלוני גבינה וקרואסנים. כפי הנראה מדובר בפיילוט שיוכל להשתעתק אל תחנות נוספות.

שלום לך, את מושלמת. בוסטוק של אלחנן
שלום לך, את מושלמת. בוסטוק של אלחנן

שוק איכרים באולם הנוסעים ברכבת ישראל, תחנת סבידור, תל אביב. יום חמישי 19:00-08:00