שעתה של הפילגש בדלידה בר ועוד חדשות קולינריה

תפריט אביבי בכתית, ליל סדר בננוצ'קה, פתיחת הקיץ בפרונטו קיוסקו ועוד חדשות אוכל

אביב ירוק בכתית (צילום: בן יוסטר)
אביב ירוק בכתית (צילום: בן יוסטר)
14 באפריל 2016

ארוחה בסטודיו

השף אוהד אמזלג וצלם האוכל דן לב משתפים פעולה לעשר ארוחות בלבד. בכל ארוחה (החל מחמישי, 14.4) יבשלו השניים עם דמות מוכרת שאינה מתחום הקולינריה (גיא פינס, אניה בוקשטיין, אסף אטדגי ועוד). לכל ארוחה קונספט משלה והסועדים (עד 35 איש) יוכלו לצלם את המנות בעזרת טיפים שיינתנו באירוע. בתום עשר הארוחות יוציאו השניים ספר מתכונים במימון המונים (330 ש"ח ליחיד, 600 ש"ח לזוג).

Studio Dinners, שניצלר 26 תל אביב, 20:30. להזמנת מקומות חפשו בפייסבוק

Studio Dinners (צילום: מאיה דפנא)
Studio Dinners (צילום: מאיה דפנא)

קיץ איטלקי

הדוכן האיטלקי הכי שמח בשוק צפון, פרונטו קיוסקו, מציין את בוא הקיץ עם מסיבת שבת. בתפריט: פיצות טריות של השף דיוויד פרנקל (פרונטו), קוקטיילים על בסיס אפרול ומוזיקה של די.ג'יי ג'ניה טרסול. אף על פי שקיץ ופחמימות לא הולכים יחד, אנחנו שם.

פרונטו קיוסקו, Pizza & Aperol Afternoon Party, שבת (16.4) מ־16:00

הפיצה של פרונטו קיוסקו (צילום: תמוז רחמן)
הפיצה של פרונטו קיוסקו (צילום: תמוז רחמן)

שעת הפילגש

בדלידה בר החליטו למתג מחדש את שעת ה־Happy Hour כ"שעתה של הפילגש": דרינק ונשנושים אחרי העבודה ולפני החזרה הביתה. בצרפת קוראים לזה Cinq à sept (חמש עד שבע), ובתפריט שני דילים: משקה, שני צ'ייסרי אפרטיף ומנה מהתפריט ב־79 ש"ח, או שני משקאות, שני צ'ייסרי אפריטיף ומנה ב־99 ש"ח. כמו כן יוצעו בקבוקי היין ב־50 אחוז הנחה.

Cinq à sept בדלידה בר, ראשון־חמישי 18:00־20:00

דלידה בר (צילום: תמוז רחמן)
דלידה בר (צילום: תמוז רחמן)

קוראת אתכם לסדר

ננה שרייר מציינת את פסח השנה כחג חירותם של בעלי החיים בליל סדר טבעוני. בתפריט תמצאו מרק ירקות וקניידעלך, חריימה טופו, קציצות מנגולד וירקות שורש, תפוחי אדמה עם עשבי תיבול, פרפרה חלבה, סורבה קוקוס ועוד. כל ארבעה סועדים יקבלו בקבוק שתייה קלה ובקבוק יין בוטיק או קאווה כשרה לפסח (280 ש"ח לסועד, 80 ש"ח לילד מתחת לגיל 8).

ננוצ'קה, שישי (22.4), 20:00. יש להזמין מקומות מראש

אוקיי, רק בלי הלחם. ננוצ'קה (צילום: יח"צ)
אוקיי, רק בלי הלחם. ננוצ'קה (צילום: יח"צ)

הולה צ'יקו

אחרי העזיבה המפתיעה של השף עינב אזגורי את סרווסריה לטובת בר היין של דא דא ודא, בר הבירה הספרדי בבן יהודה גייס לשורותיו את השף רוברט קלוגר. קלוגר, שעבד במסעדות נחשבות כמו רפאל ומול ים, מבטיח להכניס משב רוח ספרדי רענן למקום. תתעדכנו באינסטגרם שלו, שווה.

סרווסריה

A photo posted by Robert Kluger (@robert.kluger) on

אביב הגיע

מאיר אדוני החליט לגייס את העונה הכי הפכפכה בשנה לטובת רענון המנות במסעדתו האינטימית. בתפריט האביב החדש תמצאו פלאן מרק בצל עם ראגו זנב שור; פורל כבוש במלחים עם קרם פרש מעושן; שקד עגל צלוי במרווה עם שקדים ירוקים; מילפיי קדאיף באבקת ורדים עם קרם גבינת בושה ועוד. ניתן לבחור בגרסה צמחונית לכל מנה בתפריט (437 ש"ח לארוחת טעימות בת 7 מנות, 387 ש"ח לתפריט טעימות מצומצם עם 5 מנות).

כתית

ים נורדי סגול בכתית (צילום: בן יוסטר)
ים נורדי סגול בכתית (צילום: בן יוסטר)