תנסו בבית: 10 סצינות האוכל הכי אירוטיות בקולנוע

אומה טורמן וג'ון טרבולטה מחליפים רוק דרך קשית אחת ב"ספרות זולה", סקרלט ג'והנסון גונחת מאוכל קובני ב"שף" ונשיקה לוהטת עם חלמון נא ב"טמפופו". לרגל הוולנטיינ'ז, אוכל וסקס במחסן הדימויים של הקולנוע

מתוך "ספרות זולה"
מתוך "ספרות זולה"
11 בפברואר 2016

שף

ג'ון פאברו מגלם את השף קרל קאספר שנשבר מלעבוד במסעדה יוקרתית בלוס אנג'לס ויוצא לחפש את האמת הקולינרית שלו בפוד טראק ישנה. בישול לצלילי מוסיקה קובנית הוא חושני, במיוחד כשסקרלט ג'והנסון טועמת את המנה וגונחת. אם עדיין לא הבנתם עד כמה העניינים הקולינריים פה לוהטים תוסיפו לזה את הפרטנר של קאספר למסע, שמגלם רוברט דאוני ג'וניור, שמחזיק בגט באופן שיגרום לכם להפנים שבישול מגביר לגברים את האון.

סקס והעיר הגדולה

קים קטרל בתפקיד סמנתה בסרט סקס והעיר הגדולה, ממתינה לדייט שלה אחרי שהיא עורכת את עצמה כמגש סושי על גופה העירום. כשהדייט מבריז סמנתה מענגת את עצמה ברול סושי אינסייד אוט.

Versity Blues

נכון שצריך להיות חובב פוטבול אמריקאי כדי לצפות בסרט שמתרחש בטקסס ומיועד למי שמתעניין בספורט הכל כך אמריקאי הזה. אחרת מדובר בשיעמומון נוראי. אבל אף חובב קצפת לא יישאר אדיש לסצנת השמנת הכל כך מתוקה שמוכיחה שסקסי יכול להיות ממש מצחיק.

אישה על הגובה

"אישה על הגובה" היא קומדיה די מטופשת עם יומרות פמיניסטיות שמאובזרת בשחקנית הכי סקסית בהוליווד. כשפנלופה קרוז בתפקיד איזבל אוליברה מסבירה איך לבחור עגבניות אי אפשר שלא להתמסר לה, וזה עוד לפני שראיתם מה היא עושה לפלפל החריף, כן?

9 וחצי שבועות

ב־1986 מיקי רורק היה הממתק הכי סקסי על המסך הגדול, וקים בייסינגר, שהיא אשת החתול האולטימטיבית של כל הזמנים, נפגשו בתשעה וחצי שבועות של שיכרון חושים בלי ניסיון אפילו לטוות איזה חוט עלילתי. שתי אגדות הליבידו שיחקו קצת בשאריות שהיו במקרר, והתוצאה הופכת הרבה מאוד אנשים לרעבים עד היום.

טמפופו

מי שחושב ששוקולד או תותים זה רומנטי שיצפה בסרט היפני טמפופו מ-1985, שמתאר את החיים הקולינריים בטוקיו, ומבהיר אחת ולתמיד ששום דבר לא סקסי יותר מאטריות. היפנים אפילו עושים פורנוגרפיה מינית עם חלמון ביצה. נודלס, הגרסה למבוגרים בלבד.

מוסטלי מרתה

מרטינה גדק היא שפית מהז'אנר הצרפתי קלאסי וקונטרול פריק. ברגע אחד סקסי להחריד היא עוברת מבחן טעימה עיוור לתבשיל של השף האיטלקי שצורף למטבח שלה ומגלם אותו סרג'יו קסטלינו. הסרט mostly Martha נעשה ב־2002 ואחר כך נעשתה לו גרסה בכיכובה של סמל הסקס קתרין זיטה ג'ונס. למרות קרב החתולות הלוהטות מי סקסית יותר, הטעימה העיוורת של גדק הרבה פחות לגיטימית בסצנה של סרט לכל המשפחה.

אמריקן פאי

אמריקן פאי, קומדיית הנעורים הכל כך אווילית מ־1999, שמורכבת מאוסף בדיחות "קפטן תחתונים" בגרסה למתבגרים, מנסה להוכיח שכל חנון יהודי משתוקק יותר מהכל לפאי החמים של אמא. מאוד פרוידיאני, נכון, אבל עדיין תפקיד שאף פאי אמריקאי מעולם לא ידע שהוא יכול לגלם.

פלאשדאנס

אלכס, ג'ניפר בילס, לא רק רקדה ב־1983 בסרט פלשדאנס באופן סקסי וחמוד. היא גם הגיעה למסעדה לבושה בטוקסידו ושלקה לובסטר באופן שגרם להרבה מאוד גברים להסכים להישלק במים רותחים בעודם חיים בכדי להגיע כך בסוף אל השפתיים וחלל הפה שלה.

ספרות זולה

אומה טרומן, נערתו של המאפיונר, יונקת מהקשית מילק שייק בחמישה דולר מול עיניו של ג'ון טרבולטה בסרט ספרות זולה של טרנטינו ומשחררת יאמי יבשושי. זה ממשיך כשטרבולטה מחליף איתה רוק דרך אותה קשית. מעולם לא ראיתם סקס כל כך מופגן ומרומז בו זמנית.