תפריט פרובינסטאון באוגי'ז ועוד חדשות אוכל חמות

סניף חדש ללחם חם, ספיישל שפים בשוק צפון ותפריט מיוחד באוגי'ז. כל חדשות האוכל שיעשו לכם נעים בבטן

פרובינסטאון באוגי'ז (צילום: תומר הרמן)
פרובינסטאון באוגי'ז (צילום: תומר הרמן)
5 ביולי 2016

ימי שלישי בסגנון פרובינסטאון

באוגי'ז, בר האוכל בשוק לוינסקי, החליטו להקדיש את התפריט של ימי שלישי למגוון המאכלים שניתן למצוא בפרובינסטאון, עיירת חוף קטנה בקייפ קוד שנמצאת בחוף המזרחי של ארה"ב. העיירה מתאפיינת בשלל מאכלי ים (מולים, שרימפס, סרטנים, צדפות, דגים) והמון סגנונות מיוחדים לצ'יפס, וכך גם תפריט שלישי של האוגי'ז:  שרימפס עם צ'ילי, שום, עגבניות ויין לבן (52 ש״ח), פופקורן קלמרי סגול ברוטב ליים מעושן ופיקנטי (46 ש״ח), סקלופ צרובים ברוטב הדרים עם שומר צרוב (68 ש"ח), מולים בעשבי תיבול עם צ'יפס (68 ש״ח) המבורגר סרטנים – (48 ש"ח), קראב קייק על עגבנייה ירוקה מטוגנת ומעל ביצה עלומה עם רוטב של קרם תרד (52 ש"ח) ועוד.

אוגי'ז

[tmwdfpad]

קראב קייק וביצה עלומה באוגי'ז (צילום: תומר הרמן)
קראב קייק וביצה עלומה באוגי'ז (צילום: תומר הרמן)

חגיגות שנתיים למינה טומיי

השף משה בדישי חוגג שנתיים למסעדה האסייתית שלו ומזמין לכבוד החגיגות את השף רועי סופר (לשעבר בינדלה). השניים הרכיבו תפריט מיוחד שיכלול את העולמות עליהם מושתתת המסעדה – תאילנדי, ויטנאמי, קוריאני, הודי ויפני – עם מנות שייצאו רק באותו הערב: לופ ויאטנמי פרייד פיש, רוטב מלפפון וחרדל ויאטנמי; טום יאם ביסק ודמפלינג בצק אורז; בומביי באטר צ׳יקן גרסת 2016; אקספרס טנדורי לוקוס פניר סמבל בוטנים וקרם כרובית; טורו טונה בורגר וכבד אווז; טרטר טונה עם סורבה קיפודי ים; רול אטריות אורז ושרימפס קריסטל; הר גאו סקאלופ ועלי ליים; ניגירי ארנצ׳יני; סשימי אינטיאס פונזו וגרניטה חרדל; רביולי קינג קראב שאו סינג קארי ולמון גראס. מחירי המנות: 45-85 ש"ח.

חגיגות שנתיים למינה טומיי, שלישי (12.7), החל מ־19:00, מומלץ להזמין מקום מראש

מינה טומיי חוגגת שנתיים (צילום: שרית גופן)
מינה טומיי חוגגת שנתיים (צילום: שרית גופן)

תפריט קיץ חדש בביר גארדן

בגינה של הביר גארדן במתחם שרונה החליטו לקבל את העונה החמה עם תפריט קייצי כיאה למסורת הבווארית. בין המנות: אספרגוס עם קרם תירס, ביצה רכה ופופקורן קינואה (39 ש"ח), פילה מוסר ים של פריקי, קרם למון גראס ואננס (79 ש"ח), נקניקיית קאריוורסט בליוי קרם קארי, עגבניות צלויות ושעועית ירוקה (41 ש"ח), ושפצלה (אטריות בצק מסורתיות) גבינות וערמונים (49 ש"ח). לצד המנות תימזג בירה צוננת מבית פאולנר: פאולנר חיטה בהירה, פאולנר סלבטור ופאולנר אוקטובר פסט.

ביר גארדן פאולנר

תפריט קיץ בביר גארדן (צילום: אנטולי מיכאלו)
תפריט קיץ בביר גארדן (צילום: אנטולי מיכאלו)

שוק צפון מציג: "שף ברביעי"

במהלך חודש יולי, ובימי רביעי בלבד, ירקחו השפים של שוק צפון ספיישלים מחומרי הגלם העונתיים של השוק. בנוסף, יוצעו דילים של אלכוהול שילכו נהדר עם הנשנושים. בין המנות: שיפודי דגים ופירות ים על גריל יפני של יובל בן נריה ממיאזאקי (48-59 ש"ח), סנדוויץ' שוקולד שמורכב משכבות שוקולד לבן, מחית אגוזים וופל, שבבי ומחית פיסטוק של השוקולטיירת איקה כהן (28 ש"ח), אבנר לסקין מהדוכן רק היום יחליט באותו היום מה יבשל מהסחורה הטרייה שהגיעה לשוק ודיוויד פרנקל מפרונטו קיוסקו יכין פיצות ופסטות טריות על טהרת חומרי הגלם הטריים.

שף ברביעי בשוק צפון, ימי רביעי החל מ-6.7, ראול ולנברג 20 תל אביב

סנדוויץ' שוקולד של איקה כהן (צילום: אנטולי קרינצקי)
סנדוויץ' שוקולד של איקה כהן (צילום: אנטולי קרינצקי)

חגיגות יולי בבוסתן של ארז קומרובסקי

רגע לפני שבית הספר של ארז קומרובסקי יוצא לשנת שבתון, הזדמנות אחרונה ליהנות מסדנאות האוכל המרתקות שהוא עורך בביתו שבמתת. בין הסדנאות: סדנת השף לפודיז, שם יחלק ארז סודות מקצועיים, טיפים לצד הדגמה מעשית איך בונים ארוחה עם מאפים, דגים, פירות ים ושאר חומרי גלם משובחים; סיור טעימות בשוק העתיק בעכו, שם מריחים, קונים וטועמים ובונים את תפריט הסדנא; חגיגת אפייה, סדנא בה חוגגים את קלות האפייה יחד עם ירקות האביב והקיץ וסדנת קרניבורים לאוהבי הבשר. כל מפגש (4 שעות) יכלול הסברים והדגמות, אוכל בשפע ויין של יקב רמת הגולן ללא הגבלה.

מחיר: 750 ש"ח. הרשמה באתר או בטלפון: 9772929־03

ארז קומרובסקי בבוסתן בגליל (צילום: חיים יוסף)
ארז קומרובסקי בבוסתן בגליל (צילום: חיים יוסף)

לחם חם מגיעה לבזל

חדשות טובות ליושבי השכונה הצפון תל אביבית: סניף חדש של לחם חם (הראשון נפתח בהדר יוסף לפני כחודש) נפתח לכם מתחת לבית. לרגל חודש הפתיחה הלקוחות הראשונים יקבלו במתנה על קניית לחם כיכר לחם נוספת במתנה לגמר אפייה ביתית (מוצר הדגל של הרשת). במאפייה תמצאו שלל לחמים כמו שאור אגוזים (23 ש"ח), כוסמין עם שיפון (23 ש"ח), 100 אחוז שיפון (23 ש"ח), כפרי קלאסי (19.50 ש"ח), תערובת דגנים (21 ש"ח), זיתים (21 ש"ח); מאפים מלוחים כמו בואיקס תרד, בויוס קשקבל, בואיקס פטה חצילים (6.90 ש"ח ל-100 גרם); מאפים מתוקים כמו מיני מאפה חמאה/ פצפוצי שוקולד/ חלבה/ גבינה, אצבעות שוקולד, רוגעלך (8.90 ש"ח ל-100 גרם); עוגיות פלורנטין עם שקדים מקורמלים בציפוי שוקולד (40 ש"ח), עוגיות קשקשבל מלוחות (37 ש"ח), עוגיות טחינה (34 ש"ח), עוגות קראנץ' שוקולד/ ריקוטה/ קינמון (38 ש"ח), קישים במילויים שונים (69 ש"ח), כריכי בוקר (11-15 ש"ח) וכריכי צהריים (17-23 ש"ח). בנוסף, ניתן לקנות במקום לחם קפוא עם הוראות מדויקות לאפייה ביתית. 8-10 דקות ב-180 מעלות וכל השכנים דופקים לכם בדלת.

לחם חם, בזל 34 תל אביב, ראשון־חמישי 7:00־22:00, שישי 7:00־15:00

לחם חם (צילום: אנטולי מיכאלו)
לחם חם (צילום: אנטולי מיכאלו)

חיים כהן מארח את ארקדי דוכין

למסורת האירוחים המפתיעים במסעדת יפו תל אביב של השף חיים כהן מצטרף בשבוע הבא ארקדי דוכין. דוכין יציג תפריט בהשראת תחנות בחייו: בלארוס, קריית ים, החברים של נאטשה, העיר הגדולה, הפסנתר ואהבת הבישול. חיים ודוכין יבשלו יחד במטבח ויארחו את הסועדים לצלילי מוזיקה ששניהם אוהבים.

ארקדי דוכין מתארח ביפו תל אביב, שלישי (12.7) החל מ-20:00. מומלץ להזמין מקום מראש