טאץ' לוהט לסטרייט שמורט

ימי הקיץ המהבילים שולחים את גברברי העיר לחופים וחושפים אותנו לשלל מפגעים, והחורף הוא זמן נפלא לתיקון. כתבנו בן טופח הקריב את גופו לתעשיית היופי, וחזר מטופח, שמח ועדיין גברי. בקיץ הבא כבר נוכל להסתכל עליו

בן מסיר שיער. צילום: בר מטרי
בן מסיר שיער. צילום: בר מטרי
21 באוגוסט 2013

בן, 23, סטרייט, רזה וארוך, שעיר בצורה מפתיעה (בהתחשב בגנים הפולניים). שיא הטיפוח של חיי עד כה – להשתמש בסבון פנים במקלחת, וגם זה רק כי החברה הכריחה אותי. מעולם לא הפריעו לי השערות הרבות בחזה או העור היבש ברגליים, אבל אייטם זה אייטם, וגבר אמיתי לא מפחד ממריחות ומריטות. אז יצאתי באיחור קל להתאים את גופי לאקלים המוזר של העיר, שעלול לשלוח אותי, גם במה שמכונה "חורף", למסיבת בריכה או להתערטלות בים. לפניכם התוצאות.

גבר אמיתי מתמצק

נמהר, ממורמר ומעט מאוחר, הגעתי למקדש הטיפוח של רונית רפאל כדי לעבור "טיפול חדשני למיצוק העור". השם הדאיג אותי – העור שלי מוצק דיו, וגם אם היה לי רצון להוסיף קצת מוצקות לעורי הלבנבן, תמיד האמנתי ברפואה קונבנציונלית יותר מאשר בטיפולים "חדשניים". "זה מכשיר אקסימיה. הוא ממצק את העור ומטפל בצלוליטיס, סימני מתיחה ועור נפול", הסבירה לי אישה עם לוק מנהלי, "אבל אתה ילד, אתה לא צריך". אחריה הגיעה אישה יפה במדים לבנים. במבטא רוסי עדין וחינני היא ביקשה שאשכב על המיטה: "המכשיר עושה ואקום ומחמם". היא הצמידה לזרוע שלי את פיית המכשיר. חום מתון, ואקום עדין, די נעים. "זה היה רמה אחד, יש ארבע, עכשיו אני לאט לאט מעלה, תגיד לי כשכואב". החום עלה ואיתו פעולת השאיבה של המכשיר. זה התחיל להרגיש יותר כמו נגיעה בלתי מכוונת במחבת לוהטת. "את יכולה להוריד, זה כבר בטח רמה ארבע", אמרתי, מנסה להסתיר את הכאב. "אנחנו רמה שתיים, לא רוצה עולה לשלוש?". "לא רוצה עולה לשלוש" אמרתי תוך ויתור על האגו הגברי. היא הסתכלה עלי בגיחוך ואמרה שאני ילד. זה נגמר בסוג של מסאז'. אני יכול להתרגל ללייף סטייל הזה, חשבתי לעצמי. ואז הגיע ויטו.

טיפול אקסימיה, 690 ש"ח, רונית רפאל, בזל 35, 5453335־03

גבר אמיתי מורט

מכון המסאז' והטיפוח לגבר Space Spa שוכן בלב רחוב שינקין, ומתמחה בטיפולים לגברים חסונים במיוחד. הגעתי לשם אחרי יום פרידה משיער החזה שלי: הסתכלתי עליו, ליטפתי אותו וניסיתי לתת לו כבוד אחרון לפני שאני מוותר עליו בלב כבד. והיה מה לכבד – פלומה חומה וארוכה שמפוזרת באופן לא אסתטי על כל שטח החזה והבטן. כשהגעתי למקום עמוס הלירדים התברר לי שהקוסמטיקאית העדינה והמושכת שדמיינתי הוא בעצם ויטו – בחור גדול ממדים, אך חברותי. לפני שהספקתי לעשות סצנת השתפנות, הוא כבר תלש בשעווה במיומנות מרשימה את שערי היקר, בעודי צורח את ריאותיי, נאחז בשולחן הקטן ומקלל את הרגע שבו הסכמתי להשתתף בטירוף הזה. אחרי עשר דקות בערך, שנראו כמו נצח, ויטו הודיע שסיימנו. כשקמתי התגלה דבר נורא – פס דק של שיער בולט מעל קו תחתוניי. "אוי, אני מצטער, בוא אני אתקן", הוא אמר. ניסיתי לברוח באותו רגע, אבל גופו חסם את היציאה. עוד כמה תלישות כואבות במיוחד, והייתי מוכן: חלק כמו תחת של תינוק, אדום כמו עגבנייה ושורף כמו כוהל על שבר פתוח. החלפתי עם הענק העדין מילות פרידה חבריות, והוא הציע שאבוא שוב: "אני אעשה לך ישבן על חשבון הבית".

הסרת שיער חזה־בטן־כתפיים בשעווה, 150 ש"ח, ויטו, ספייס ספא, שינקין 47, 050-3800066

גבר אמיתי אוהב פצירה

מצולק פיזית ונפשית צעדתי לדיזנגוף, מקווה שכל רגע אתעורר מהחלום המוזר שנקלעתי אליו. הגעתי נטול תקוות למכון יוליה, מכון יופי שיקי במיוחד שבו אני אמור לעבור פדיקור. לא ידעתי מה זה פדיקור, אבל במבט ראשון הרגשתי השתפרה – אף אחת מהלקוחות לא נראתה סובלת. כולן ישבו בכורסאות הענקיות, רגליהן באמבט חמים, פרצופיהן אומרים רוגע. אישה נאה ורצינית הגיעה והתחילה לקצוץ את ציפורניי, ניקתה, שייפה ועשתה עוד כמה דברים שלא הבנתי מה הם. הכל היה נעים ומרגיע, אפילו קצת משחרר. פקחתי את עיניי למשמע מכשיר חשמלי כלשהו – מקל קטן עם ראש מסתובב שבעזרתו שייפה את עורי היבש. התלהבתי. אני אוהב מכשירים קטנים ומתוחכמים. לשמחתי בעקבותיו הגיעו גם ספוג שעשוי מנייר זכוכית, קאטר קטן, ניילון נצמד ושלל משחות ותכשירים. ניסיתי לעקוב אחרי מצעד האינסטרומנטים, אבל ויתרתי מהר מאוד – ההרגשה הנעימה שזרמה למוחי מכיוון הרגליים לא אפשרה לי להתרכז. שקעתי בבהייה עמוקה. אני יכול להתרגל ללייף סטייל הזה, חשבתי לעצמי.

פדיקור מלא, 179 ש"ח, יוליה, דיזנגוף 101, 1700-707606