יש סקס אחר

החיים הפרועים שכללו סקס, אלכוהול ועוד קצת בלגן, פינו את מקומם לאישה אחת, שני ילדים ומסעדה. ראפה (רפאל) נאמן, הבעלים של הסקס בוטיק, פותח מסעדה ברחוב דיזינגוף ולא מסתכל אחורה

התברגן, ראפה (רפאל) נאמן. צילום: אנטולי מיכאלו
התברגן, ראפה (רפאל) נאמן. צילום: אנטולי מיכאלו
29 בספטמבר 2013

רפאל נאמן (34) מחנה את הטוסטוס הווינטאג'י שלו מחוץ לסקס בוטיק, מוריד את הקסדה, נותן נפנוף קל בשיער ומשתהה לרגע לפני שהוא נכנס פנימה. כבר עברו יותר מארבע שנים מאז שהוא פתח את הבר המצליח שלו בדיזנגוף, שמרתפו הידוע לשמצה משמש כחנות סקס, ורפאל – שמוכר בעיקר כראפה – מוכן להמשיך לפרויקט הבא. בינתיים הוא הספיק להתחתן עם וטרינרית ולהוליד שני ילדים, אמנון ולוסיה, וכך קרה שמי שהיה אחד הרווקים הכי פרועים בעיר, נפל גם הוא במלכודת הבורגנות. כעת הוא מחליף את הדילדו במערוך ופותח מסעדה חדשה שגם היא תמוקם בדיזנגוף, ליד פינת נורדאו. "אני אוהב להזדנגף", הוא מסכם את זה בפשטות.

בעוד שהסקס בוטיק ימשיך לתפקד כהרגלו, ראפה מתכנן להעביר את שרביט הניהול הלאה ולהתרכז בעיקר במסעדה, שאמורה להיפתח בעוד כחודש. "זה יהיה בר אוכל", הוא אומר. "אין לי שם עדיין, אני עוד חושב על זה. הרבה אנשים אומרים לי פשוט לקרוא לזה ראפה, אבל זה קצת מביך אותי. המקום יעבוד משמונה בבוקר, ככה שיגיעו אליו גם אנשים שמשכימים וגם כאלה שעוד סוחבים מהלילה הקודם, והוא יהיה פתוח עד בערך חצות. הדגש יהיה על מנות ביניים מבחינת הגודל שלהן, כי כשאני הולך למסעדות אני תמיד מוצא את עצמי מזמין את כל המנות הקטנות. זה הכי כיף, בעיקר כששותים. האוכל יהיה ים תיכוני – איטליה, ספרד, קצת צרפת. בניתי את התפריט עם עודד אורן שהיה שף בטורקיז, רק שהוא חי בלונדון ולכן החלטתי להביא עוד שף שקוראים לו ניר כרמלי. קונספטואלית נשענו על התפריט שעודד עשה, אבל לקחנו את זה לכיוון שלנו. נראה לי שאין כמעט מקומות בעיר שנותנים לך את האווירה של הלילה בשעות של היום. זה משהו שקיים בכל העולם, הקטע הזה של ברים-מסעדות, אבל דווקא בארץ כמעט ואין את זה ולדעתי הצורך קיים".

לפני הסקס בוטיק היתה לך חנות סקס בדיזנגוף. איך הגעת בכלל לתחום הזה?

"עבדתי בתחום הלילה שנים, ובסוף החלטתי לפתוח חנות סקס כי זה היה הכי קרוב ללילה בשבילי. זה כמו לחיות בפנטזיה מסוימת – אתה יושב בחנות כל היום ומרגיש מנותק ממה שקורה בחוץ כי האור לא נכנס פנימה. אהבתי שהכל באווירה של סקס ואורגזמות, היה לי נוח עם זה איכשהו. אבל לא הצלחתי לברוח מהעולם של הלילה, ובאיזשהו שלב הבנתי שאם אני רוצה להגשים את עצמי ולהקים משפחה אז אני צריך לפתוח בר".

איך בר אמור לעזור לך להקים משפחה?

"כי זה כמו לארח אנשים בסלון במקום ללכת כל היום למקומות אחרים. זאת קודם כל עבודה, לא בילוי. אין לי שותפים, אין לי כמעט ימי חופש, אני מחליט על הכל בעצמי. זאת היתה הדרך שלי להישאר בלילה אבל להתחיל לקחת אחריות על החיים שלי".

[tmwinpost]היית אומר שאתה אחד המומחים הגדולים בארץ לדילדואים?

"האמת שקצת הורדתי הילוך עם הקטע של החנות הסקס, מכל מני סיבות: גם בגלל המשפחה, גם בגלל שזאת התעסקות שתמיד באה על חשבון הבר, וגם כי זאת גם תעשייה שהפופולריות שלה ירדה בשנים האחרונות, ולא רק בתל אביב אלא בכל העולם. אנשים עושים הכל באינטרנט, גם מזמינים צעצועים ובטח שרואים פורנוגרפיה. כבר אין כמעט אנשים שקונים סרטי פורנו בחנות".

אתה נותן לילדים לשחק לפעמים עם הצעצועים מהחנות?

"לא, מה פתאום! אולי כשהם יגדלו. פעם אחת הבאתי את הבן שלי כשהוא היה קטן והוא דווקא די התלהב, אהב את הצבעוניות".

מתי הבנת שאתה רוצה לפתוח מסעדה?

"תמיד ידעתי שזה השלב הבא. אני מאוד אוהב אוכל וגם לבשל, אשתי כמעט ולא נכנסת למטבח. אתה מתבגר עם הקהל שלך ומתישהו אתם מבינים שאתם כבר לא הקרחניסטים שהייתם בשנות ה-20 שלכם. אנשים מתברגנים ומולידים ילדים וכבר לא יכולים להרשות לעצמם לבלות בשעות האלה, בטח שלא באמצע השבוע. הם מעדיפים מקום שהם יוכלו לשבת ולאכול בו, ושהאלכוהול יהיה שם אבל בתפקיד משנה".

אז גם אתה התברגנת?

"אני מניח שכן. הייתי יכול להישאר עוד 15 שנה בבר, אני מאוד נהנה כאן. כשהמסעדה תיפתח אני אעבור לעבוד שם, יהיו אנשים אחרים שינהלו את הבר, כולל אח שלי. אני רוצה להיות מסוגל לחזור הביתה אחרי העבודה כשאני לא מסריח מאלכוהול, כי זה כבר לא מתאים, הילד מתחיל להבין. רוצה לקום בבוקר מוקדם, לקחת את הילדים לגן ולשבת במסעדה שלי עם העיתון".

צריך סוג מסוים של אישה בשביל שלא יפריע לה שבעלה מנהל בר שהוא גם חנות סקס.

"אין בחורה שזה לא יפריע לה. לא שהיא חוששת שאני אבגוד בה או משהו כזה, היא סומכת עליי ואני עליה, אבל זה תמיד מפריע. אני חושב שהיא מרוצה שאני עובר לתחום המסעדנות. בהתחלה היה לנו רעיון כזה שאולי היא תעביר את הקליניקה שלה במקום החנות סקס, אבל וטרינרית מתחת לבר זה קצת מוזר".

אולי הייתם צריכים לפתוח עסק משותף של צעצועי מין לבעלי חיים.

"זה דווקא רעיון טוב. יש פה דילדו של סוס, אבל בעיקר גייז משתמשים בו".